MS Windows
briani 27239
Bootvis.exe (læs inden i)
Fra : NoOne

Dato : 11-10-03 14:20

Hej

Har lige installeret bootvis.exe men jeg får følgende fejl når
programmet skal bruges: Procedureindgangspunktet
WmiOpenTraceWithCursor blev ikke fundet i DLL-biblioteket ADVAPI32.dll
hvad dælan betyder det???

Hilsen

NoOne

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-03 16:33

> [...]
>programmet skal bruges: Procedureindgangspunktet
>WmiOpenTraceWithCursor blev ikke fundet i DLL-biblioteket ADVAPI32.dll
Aner det ikke, men den skriver tydeligt at den ikke kunne finde
'WmiOpenTraceWithCursor' rutinen i dll-filen, så måske er det en forkert
version eller noget i den retning.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Leo.E

Dato : 12-10-03 07:19

NoOne <ask@me.com> wrote in message news:<1o0gov80nb86e6isnrromo92hg92qtkjlf@4ax.com>...
> [...]
> programmet skal bruges: Procedureindgangspunktet
> WmiOpenTraceWithCursor blev ikke fundet i DLL-biblioteket ADVAPI32.dll

Hvor har du hentet Bootvis?
Leo

Fra : NoOne

Dato : 13-10-03 15:06

Hejsa

jeg har hentet bootvis på den adresse du gav mig:
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=664

Hilsen

NoOne

Fra : Leo.E

Dato : 14-10-03 06:03

> [...]
> programmet skal bruges: Procedureindgangspunktet
> WmiOpenTraceWithCursor blev ikke fundet i DLL-biblioteket ADVAPI32.dll

Ved ikke helt hvad det betyder, men hent en ADVAPI32.dll her:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?advapi32
Hvis du har en i forvejen, så overskriv den (tjek lige om det
er samme størrelse)
Leo