MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Udseende
Fra : Essox

Dato : 11-10-03 13:42

Hvorfor kan jeg ikke få lov til at lave om på udseendet i min xp, jeg har
hentet forskellige theams, men kan kun lave om på skrivebordet.??

Er der nogen der kan/vil hjælpe??
Sorry hvis dette er en forkert ng.

Fra : DonE

Dato : 11-10-03 14:21

Essox skrev noget i stil med det her:
> Hvorfor kan jeg ikke få lov til at lave om på udseendet i min xp, jeg
> har hentet forskellige theams, men kan kun lave om på skrivebordet.??
>
> Er der nogen der kan/vil hjælpe??
> Sorry hvis dette er en forkert ng.

StyleXP
WindowsBlind
AstonShell
Det var da 3 du kunne se/læse om.
Men nu når du har hentet nogle Themes er det nok StyleXP du skal ha' fat på!
--

Venligst DonE

Fra : Ricko.

Dato : 11-10-03 14:32

> Hvorfor kan jeg ikke få lov til at lave om på udseendet i min xp, jeg har
> hentet forskellige theams, men kan kun lave om på skrivebordet.??

> [...]
, husk at hente og kør den fil de hentyder til , derefter er det bare at
hente hjem og installere