MS Windows
briani 27239
Hvor er mit kontrolpanel???
Fra : mwm

Dato : 10-10-03 19:28

Hej

Jeg har lige installeret WIN ME, og til min store irritation kan jeg ikke
finde kontrolpanelet!!
Når jeg går ind i start / indstillinger / kontrolpanel kommer der en tom
side frem.
Der står godt nok i bunden at der er 29 objekter, men eeeh hvor??

Jeg har prøvet at geninstallere WIN ME - fint nok så kommer kontrolpanelet
godt nok frem - meen så vil min opkobling til nettet ikke køre.

Der bliver nok etableret forbindelse til nettet - men der kan ikke ske noget
dataoverførsel.
Der modtages 409 byte og afsendes 690 byte, hvorefter at alt er dødt - men
forbindelsen er der og miinutterne tæller da helt ok!

Hvordan får jeg løst problemet (erne)?????

Så lige et sidespørgsmål...
Hvis jeg vil gå på www.hotmail.com eller www.mail.tdconline.dk kommer der en
tom side frem og i bunden i bjælken står der UDFØRT.
Er det en indstilling der skal tunes lidt??

mvh

Michel

Fra : --=Stone=--

Dato : 10-10-03 19:35

> Hvordan får jeg løst problemet (erne)?????

Undskyld ... men jeg vil sige det som jeg syntes det er ... smid ME ad
helv.. til, det er bestemt det dårligeste OS der er lavet til dato. få fat
på Win2000 el. Win XP
- Ved ikke om man kan kalde det hjælp til dit prob. men du er bedre stillet
med et andet OS.

--
--=Stone=--

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 10-10-03 22:58

--=Stone=-- wrote:
> - Ved ikke om man kan kalde det hjælp til dit prob. men du er bedre
> stillet med et andet OS.

Sludder!

mvh
Henning

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 10-10-03 23:10

mwm wrote:
> Hvordan får jeg løst problemet (erne)?????

Lyder mystisk. Mit eneste forslag er prøv at
installer Internet Explorer 6. Og hvor fanden
finder jeg så lige den vil du spørge,
Alt om Data har IE 6 sp1 på deres forside cd
denne måned.

mvh
Henning

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 10-10-03 23:24

On Fri, 10 Oct 2003 20:28:15 +0200, "mwm" <loumic@XXmail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>side frem.
>Der står godt nok i bunden at der er 29 objekter, men eeeh hvor??
Prøv at vælge "vis" og prøv dig frem med de muligheder der måtte
værer. Lav nogle forsøg.

/Hans

Fra : mwm

Dato : 11-10-03 07:09

Hej og tak for de forskellige svar.

Før i tiden kørte jeg med WIN98, - uden problemer.
Trænger til lidt forandring og installerer WIN ME - ikke andet end problemer
af den ene eller anden art.
Nu vil jeg prøve XP

Men hvordan får man så slettet / formattereret Win Me og installeret XP???

Er der nogen som vil give et bud på hvordan man nemmest kommer om ved det??

mvh

Michel

Fra : mwm

Dato : 11-10-03 13:38

He he he

Jeg har konverteret til xp, alt er ok.

mvh

Michel

Fra : Spangkuk

Dato : 11-10-03 13:51

> Jeg har lige installeret WIN ME

Ved du egentlig hvad ME står for ?

M ega E rror

Glem ME, slet den, brænd den, giv den til UFF....

Spang