MS Windows
briani 27239
jeg er er gået kold
Fra : Kristian Platz

Dato : 10-10-03 18:37

jeg har win xp pro og vil gerne have formateret min com. men jeg kan ikke
hvad skal jeg gøre

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 10-10-03 18:56

Kristian Platz wrote:
> jeg har win xp pro og vil gerne have formateret min com. men jeg kan
> ikke hvad skal jeg gøre

Formater med din WinXp cdrom, den kan jo boote. ;)

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 10-10-03 18:57

"Kristian Platz" <krolle8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg har win xp pro og vil gerne have formateret min com. men jeg kan ikke
> hvad skal jeg gøre

Boot på xp cdrom, tjek om boot på cdrom står som 1 boot
og følg så wizarden
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Kristian Platz

Dato : 12-10-03 07:22

"lasse \(8900\)" <ynwa1972@hotmail.com> wrote in

> "Kristian Platz" <krolle8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Boot på xp cdrom, tjek om boot på cdrom står som 1 boot
> og følg så wizarden

hvad så når den ikke vil starte op på min wp cd

Fra : Kristian Platz

Dato : 12-10-03 14:53

Kristian Platz <krolle8@hotmail.com> wrote in news:3f88f2f2$0$54777
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "lasse \(8900\)" <ynwa1972@hotmail.com> wrote in

> hvad så når den ikke vil starte op på min wp cd

den står til at boot på cd-rom, a, c og der er ikke nogen mulighed for at
den kun booter på cd-rom. hvad kan jeg så gøre

Fra : Per, Odense

Dato : 12-10-03 14:58

skrev i 3f895cac$0$54798$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, bl.a. (forkortet):
> [...]
>>

> den står til at boot på cd-rom, a, c og der er ikke nogen mulighed
> for at den kun booter på cd-rom. hvad kan jeg så gøre

Det skulle vel være i orden. Så vidt jeg ved prøver den at finde
"boot-materiale" i den nævnte rækkefølge. Hvis der så er en CD-rom den kan
boote fra skulle den køre.

MVH Per, Odense
Molly (Vizsla):
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=96901&kode=

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 12-10-03 15:06

Prøv at hente de 6 boot floppydiske der hører til xp og boot på dem
istedet.Husk der er forskel på de floppy om du kører xp home eller prof
Sæt 1 boot til floppy
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Kristian Platz

Dato : 12-10-03 20:03

"lasse \(8900\)" <ynwa1972@FJERNhotmail.com> wrote in news:3f895fd2$0$27391
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Prøv at hente de 6 boot floppydiske der hører til xp og boot på dem
> istedet.Husk der er forskel på de floppy om du kører xp home eller prof
> Sæt 1 boot til floppy

det har jeg prøvet uden held....

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 12-10-03 21:29

Har du prøvet at køre f-disk (win98 floppy) og slette partionerne.
og derefter boote på xp floppyer.Hvad er det egnetlig for en pc??
Jeg har selv prøvet at døje med at formatere i xp den stoppede ved samme %
af formateringen hvergang. Det viste sig at være et defekt idekabel
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone