MS Windows
briani 27239
Visning af seneste dokumenter?
Fra : Steen

Dato : 09-10-03 07:29

Hvordan sætter man antallet af senest viste dokumenter op (Start-
Dokumenter)? f.eks. kunne jeg godt tænke mig visning af alle filer der er
åbnet indenfor de seneste 4 dage - hvordan er det muligt?

Mvh Steen

Fra : Steen

Dato : 09-10-03 07:40

Steen <notforspamming@go.away> wrote in

> [...]
> Dokumenter)? f.eks. kunne jeg godt tænke mig visning af alle filer der
> er åbnet indenfor de seneste 4 dage - hvordan er det muligt?

Glemte at nævne at det drejer sig om Windows 98 SE (DK)