MS Windows
briani 27239
Wiindows opdate hænger lidt
Fra : Nielsen

Dato : 09-10-03 03:08

Hej i gruppen
Hjælp søges til at lokalisere fejl, når jeg går på windows update går der et
stykke tid før siden kommer
frem, jeg har lige lavet en ny instalering (XP home) for at se om dette
kunne løse problemmet, og første
gang jeg gik ind på windows update var der ingen problemer, først når jeg
har hentet alle opdateringer
opstår problemet! jeg mener at jeg for længe siden har læst noget
tilsvarende her i gruppen.
Jeg kan selfølgelig prøve at starte fra en ende af, med at fjerne en
opdatering af gangen, men håber dog
at jeg kan få hjælp til at løse problemet her.

Mvh
Ole

Fra : Nielsen

Dato : 09-10-03 16:48

Hej i gruppen

Nu har jeg selv lokaliseret problemet, det var
Windows XP Hotfix KB823559 , det der så
undre mig er at min datters maskine som er et
år nyrere ellers samme opsætning ikke har det
problem. Håber at høre fra andre ser har haft
problemer med denne Hotfix.

Mvh
Ole Lykke