MS Windows
briani 27239
Mediaplayer CD organisering
Fra : Regnar Simonsen

Dato : 07-10-03 21:32

Hej
Er lige droppet ind på denne NG - så spørgsmålet har måske været oppe at
vende før.

Jeg vil gerne lave en liste over min CD-samling med kunstner, titel på
numre, varighed osv.
I ComputerCity mente de, at mediaplayer 9 kunne bruges.
Når en CD indsættes, kan hentes også en del oplysninger, men kan disse
lagres på en smart måde ?
På nettet kan købes flere gode programmer til at organisere CD-samlingen
(f.eks. Music Collector), men jeg har ikke lige et Visa-kort - og hvis
mediaplayer kan klare opgaven ville det også være OK. Jeg kan dog ikke få
det til at virke.
Er jeg blevet misinformeret i CC.

--
Hilsen
Regnar Simonsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-10-03 16:37

In article <blv7rl$gfo$1@sunsite.dk>, regnar.simo@image.dk says...
> Når en CD indsættes, kan hentes også en del oplysninger, men kan disse
> lagres på en smart måde ?

Prøv med CDex. Det er gratis og kan en masse smarte ting.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen