MS Windows
briani 27239
Detect hardware
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 05-10-03 23:30

Davs

Findes der et lille program som man kan bruge til at finde ud af hvilken
hardware der sidder i en maskine? Sårn lidt ala:

Mvh.
/Thomas Lindgaard

Fra : Thomas Madsen

Dato : 05-10-03 23:46

Thomas Lindgaard skrev:

> Findes der et lille program som man kan bruge til at finde ud af
> hvilken hardware der sidder i en maskine?

Skruestørrelsen i kabinettet bliver du nu nok nødt til selv at måle,
men det meste at indmaden burde Aida32 kunne fortælle dig noget om. :)

<http://www.aida32.hu/aida32.php>.

Madsen.

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 05-10-03 23:56

> Skruestørrelsen i kabinettet bliver du nu nok nødt til selv at måle,
> men det meste at indmaden burde Aida32 kunne fortælle dig noget om. :)
>
> <http://www.aida32.hu/aida32.php>.

Det ser da helt fint ud :) - det må jeg lige køre en tur med.

Mvh.
/Thomas Lindgaard

Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-10-03 23:57

Hej Thomas Madsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Skruestørrelsen i kabinettet bliver du nu nok nødt til selv at
> måle, men det meste at indmaden burde Aida32 kunne fortælle dig
> noget om. :)
>
> <http://www.aida32.hu/aida32.php>.

Alternativt go'e gamle Sandra:
<http://www.sisoftware.net/index.html?dir=&location=pinformation&langx=da&a=>