MS Windows
briani 27239
Update-fejl i XP prof.
Fra : Ole JJ

Dato : 05-10-03 10:50

Hej

Jeg kan pludselig ikke længere få fat på de nyeste updates fra Microsoft.
Jeg kan godt komme på Updates-siden, men når jeg søger efter opdateringer
"dør" programmet og bliver ved med at vise "søger efter ...... 0% færdig"
Jeg har modtaget besked om de nye opdateringer, og de øvrige links fra
Updates-siden kører uden problemer
Kører XP prof. via ADSL. Jeg har på fornemmelsen, at det hænger sammen med
ændring af min SpyBoot-opsætning, men afinstall. af dette program har ikke
hjulpet.

Nogen forslag?

Ole

Fra : Thomas Madsen

Dato : 05-10-03 13:24

Ole JJ skrev:

> [...]
> efter ...... 0% færdig" Jeg har modtaget besked om de nye
> opdateringer, og de øvrige links fra Updates-siden kører uden

Prøv at gå ind i Windows\System32-folderen og omdøb mappen Catroot2
til f.eks. Catroot2_old. Prøv derefter at køre Windows Update igen
og se om det gør en forskel. Hvis det gør så kan du efterfølgende
slette mappen Catroot2_old. (Windows Update opretter selv en ny
Catroot2-mappe).

Prøv evt. også denne side:
<http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot/>. Et stykke nede
på siden finder du punktet 'Scan Hangs at 0%' og hvis du klikker på
den, så tyder det på at det kan hjælpe at installere nyeste scripting
engine som kan hentes her:
<http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/downloads/list/webdev.asp>.

Madsen.

Fra : Ole JJ

Dato : 06-10-03 16:21

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på siden finder du punktet 'Scan Hangs at 0%' og hvis du klikker på
> den, så tyder det på at det kan hjælpe at installere nyeste scripting

Tak for hjælpen Madsen - desværre fungerer ingen af delene - har du/I andre
forslag?

Ole

Fra : Leo.E

Dato : 05-10-03 17:07

"Ole JJ" <testole@mail.dk> wrote in message news:<3f7fe953$0$54863$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> ændring af min SpyBoot-opsætning, men afinstall. af dette program har ikke

Prøv igen, serveren er overbelastet nogen gange.
Leo