MS Windows
briani 27239
Explore Windows 98
Fra : Jane

Dato : 04-10-03 16:51

Hvar gang jeg åbner et link via Explore, så åbnes vinduet minimeret i
stedet for fuld størrelse. Jeg har sat Explore til at åbne maximeret ved at
højre klik på iconet og egenskaber-maximeret, men det hjælper ikke, næste
gang er vinduet minimeret igen.

Hvad kan jeg gøre?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : ttoet

Dato : 04-10-03 19:42

Hej jane,
"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> højre klik på iconet og egenskaber-maximeret, men det hjælper ikke, næste

Når vinduet er åbent går du ned i højre hjørne med markøren. Når den skifter
til en sort dobbeltpil trækker du vinduet ud i fuld størrelse. Næste gang du
åbner Explorer skulle den gerne gøre det i fuld skærm.

ttoet