MS Windows
briani 27239
Memory Acces violation...Hvad er nu det???
Fra : mwm

Dato : 03-10-03 19:25

Hej

Hvorfor f..... melder min pc nu mig med denne fejl??

Error Occurred
Memory Acces violation in module kernel32 at 5132:165463387 ????

Hvad gør jeg lige ved det??

Jeg kører win98 og er faktisk fint tilfreds med det!

mvh

Michel

Fra : Leo.E

Dato : 04-10-03 14:22

"mwm" <loumic@mail.tele.dk> wrote in message news:<3f7dbf8a$0$97270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>

> Hvad gør jeg lige ved det??
>
> Jeg kører win98 og er faktisk fint tilfreds med det!

Prøv at teste dine ram: http://hcidesign.com/memtest/download.html
Leo

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-10-03 19:05

"mwm" <loumic@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvorfor f..... melder min pc nu mig med denne fejl??

-Du skulle IKKE have installeret den "sikkerhedsopdatering" du
fik tilsendt i en e-mail....

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.swen.a@mm.html

Brug http://www.symantec.com/avcenter/FixSwen.exe men husk at læse
vejledningen vedr. W98

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : mwm

Dato : 04-10-03 20:21

Tak for forslaget

Mår jeg prøver at gå ind på linket og downloader det melder den

Acrobat Reader
Filen starter ikke med %PDF

Hvad er så det??

Er der mus i skidtet eller???

mvh

Michel

Henrik Nielsen <nospam@invalid.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f7f0bc1$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-10-03 21:34

> Mår jeg prøver at gå ind på linket og downloader det melder den
>
> Acrobat Reader
> Filen starter ikke med %PDF
>
> Hvad er så det??

Virusen har nået at lave så meget rod, at du ikke kan afvikle .exe filen
Egentligt skulle vi flytte til: news:dk.edb.sikkerhed.virus der er sikkert
mere hjælp
at hente hvis der er noget du skulle være i tvivl om.

Klippet fra Nortonsiden jeg henviste til:

W32.Swen.A@mm has already been quarantined or deleted
If your Symantec antivirus product has already detected and then quarantined
or deleted W32.Swen.A@mm, you will not be able to run the .exe, .com, and
other executable files. Follow the instructions for your operating system.

For Windows 95/98
1.. Restart the computer.
2.. Do one of the following:
a.. Windows 95: When "Starting Windows 95..." appears on the screen,
press F8. The Windows 95 Startup Menu appears.
b.. Windows 98: As the computer restarts, press and hold down the Ctrl
key until the Windows 98 Startup Menu appears.

Note: On some computers, a keyboard or other error may appear during
restart as you hold down the Ctrl key. If this happens, then follow the
prompts to press a key to continue (for example, the message may prompt you
to press the Esc key), then immediately press the Ctrl key again.

3.. Select "Command Prompt only."

4.. Type the following and press Enter after typing each line:

cd\
cd windows
edit repair.reg

The DOS text editor opens.

5.. Type the following lines into the DOS text editor exactly as shown
here:

REGEDIT4

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command]
@="\"%1\" %*"

[HKEY_CLASSES_ROOT\regfile\shell\open\command]
@="regedit.exe \%1\"

6.. Press Alt and F at the same time to access the File menu, and then
press X to exit the DOS text editor. When prompted, press Enter to confirm
that you want to save the file. This returns you to the command prompt.

7.. Type the following and press Enter after typing each line. You must
type them exactly as shown here:

regedit /e backup.reg hkey_classes_root\exefile
regedit /d hkey_classes_root\exefile\shell\open\command
regedit /d hkey_classes_root\regfile\shell\open\command
regedit repair.reg

8.. Restart the computer.

9.. Download and run the W32.Swen.A@mm Removal Tool. Complete instructions
are in the W32.Swen.A@mm Removal Tool document.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-10-03 21:51

> [...]
> other executable files. Follow the instructions for your operating system.

Hvis du foretrækker dansk, har Peter Kruse skrevet denne vejledning,
som jeg ikke har prøvet, men jeg stoler alligevel på at den er korrekt.
http://www.krusesecurity.dk/advisories/gibe-e.txt

--
Venligst
Henrik Nielsen