MS Windows
briani 27239
Faxkonsol Win XP home
Fra : Wiljan

Dato : 02-10-03 20:52

Hej

Jeg intalleret faxkomponenten på Win XP home fornyligt og det virker fint.
I faxkonsolen er der en liste med de indkomne faxer, hvis man dobbelt
klikker eller vælge vis så åbner windows billed og fax-visning.

Så har jeg senere instaleret Infan view som er et image viewer program og
dermed er fil associations for billeder sat til at bruge Infan view, dette
er generelt ok. men når jeg nu ønsker at vise en indkommen fax kommer der
timeglas i 2 sek og derefter sker der intet.

Mit gæt er at Infan view har fjerne associations for fax filer til billed og
fax-visning.

Jeg har prøver atl vælge alle fil associations i Infan View og deselecte dem
fra Infan view hvilket har medført at hvis man klikke på et jpg eller
ligende billed at så bruger windovs nu billed og fax-visning men faxer kan
stadig ikke vises.

Er der en der har et godt hint???

Hilsen Wiljan

Fra : Wiljan

Dato : 08-10-03 09:03

Hej igen

Det er nu lidt underligt, hvis jeg går ind i det directory med stifinder
hvor indbakken ligger (langt inde under documents.....)
så ligge fax filerne der some fine tif filer og jeg kan sagtens viewe dem
med billed & fax fremviser,,,, men hvis jeg klikker på dem i faxkonsollen så
er der stadig bare timeglas i et par sek og intet sker....

Hvad kan være årsag til dette?

Wiljan