MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
HJÆLP !!!!! win2000
Fra : Jess Pedersen

Dato : 01-10-03 16:35

Jeg har installeret win 2000 på en win 98 maskine, og vil gerne slippe for
at den i opstarten spørger om jeg vil starte Windows 2000 pro eller Windows
98 ???? Hvad kan der gøres der ?

Jess Pedersen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 01-10-03 17:34

"Jess Pedersen" <jesspedersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret win 2000 på en win 98 maskine, og vil gerne
> slippe for at den i opstarten spørger om jeg vil starte Windows
> 2000 pro eller Windows 98 ???? Hvad kan der gøres der ?

Kontrolpanel - System - Avanceret - Start og Genoprettelse:
Vælg din Windows2000 til standardoperativsystem og fjern markering i
"Vis en liste...", eller hvis du stadig vil have mulighed for at bruge
Win98 kan du bare nedsættet tiden til 1 sek (så skal du bare være hurtig
under opstarten hvis du vil ind i Win98.

En mulighed er at rette i boot.ini som ligger i roden af dit C-drev.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jess Pedersen