Redirect af request
Fra : plt@excel*remove*dat~

Dato : 31-10-03 13:07

Hej med jer

Jeg har et lille problem , som jeg håber i kan hjælp mig med.

Jeg skal kunne lave en redirect af en request... her lige et eksempel :

A----->B------->C og så den anden vej C------>B------>

d.v.s at B skal styre kommunikationen mellem A og C, hvordan gøres dette
????

(et normal Response.Redirect("http://www.hovsa.com") duer jo ikke så skal
der bruges noget socket eller...)

Et link/source eksempel ville være cool..

Mvh

Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-10-03 13:30

plt@excel*remove*data.com skrev:

> Jeg skal kunne lave en redirect af en request... her lige et
> eksempel :
>
> A----->B------->C og så den anden vej C------>B------>

Skal der stå A i slutningen af linjen herover?

> d.v.s at B skal styre kommunikationen mellem A og C, hvordan
> gøres dette ????

Umiddelbart ville jeg lave response.redirect.

> (et normal Response.Redirect("http://www.hovsa.com") duer jo
> ikke så skal der bruges noget socket eller...)

Er problemet at A, B og C ligger på forskellige domæner?

Prøv at beskrive problemet lidt mere udførligt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : plt@exceldata.com

Dato : 31-10-03 13:39

Det jeg vil er at A skal tilgå B som så sender requesten vider til C d.v.s
A kender ikke til C

en anden forklaring :

A = bruger
B = Server 1
C = Server 2 (denne skal være *secret* og den tager kun imod request fra
server 1)

så jeg skal have lavet en stump kode som kan ligges på server 1 og sende
en request videre til C.

Det hele fungere faktisk på samme måde som en normal Client/Server
kommunikation men der er lige server 1 imellem og så skal server 2 være
skjult.

(derfor virker response.redirect ikke)

Håber det hjalp på forklaringen

Mvh