Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 31-10-03 15:58

Fra: "Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk>
Emne: Internet Explore 6.0 laver ravage
Dato: 26. oktober 2003 18:46

Hej med jer!
Internet Explore 6.0 laver ravage på begge mine computere. På min
stationære vil den ikke altid opfører sig ordentlig. Når jeg vil lukke så
bliver den bare nede i proceslinjen og så er jeg nødt til at genstart
computeren.
På min bærbare melder den tit fejl. Og når jeg så melder fejlen via
computeren og lukker der hvor der står luk så kommer der noget ind med en
meddelse og når jeg så annullerer den sker der ikke mere.
Kan I forklarer hvad årsagen til disse problemer er?

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Britt Malka

Dato : 31-10-03 19:42

On Fri, 31 Oct 2003 15:58:20 +0100, "Birgitte Elisabeth Stampe Jensen"
<bir.jensen@mail.dk> wrote:

>Kan I forklarer hvad årsagen til disse problemer er?

Der er mange fejl i Internet Explorer. Fx følger den ikke de
standarder, der er udstukket af W3C.

Har du prøvet at bruge en (anden) browser? Fx Opera, Netscape?
--
Britt Malka
Vind en nyhedstitel (hemmelig) fra Bog&Idé - www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html

Fra : arc@na

Dato : 31-10-03 20:48

news@foxladi.com (Britt Malka) wrote in news:3fa2aa99.41085265
@news.free.fr:

> Der er mange fejl i Internet Explorer. Fx følger den ikke de
> standarder, der er udstukket af W3C.

Hmm... jeg har aldrig (7-9-13) oplevet MSIE give problemer. Og jeg har
brugt den siden ca. 1995 i diverse versioner.

> Har du prøvet at bruge en (anden) browser? Fx Opera, Netscape?

Jeg har derimod prøvet de ovenstående, og de blev ret hurtigt kasseret
igen.

arc@na

Fra : Britt Malka

Dato : 03-11-03 13:38

On 31 Oct 2003 19:48:21 GMT, "arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com>
wrote:

>Hmm... jeg har aldrig (7-9-13) oplevet MSIE give problemer. Og jeg har
>brugt den siden ca. 1995 i diverse versioner.

Så er det måske, fordi du ikke ved, hvad MSIE giver af problemer.

Prøv at gå en tur på http://www.malka.dk som er lavet af min mand.

Ser du mere end én ræv i øverste venstre hjørne?

Ser menuen underlig ud?

Bliver menuen ikke stående, ligesom hvis der var tale om frames?

Siden er - som du kan se - lavet ved hjælp af godkendt HTML og CSS.
Når MSIE ikke viser den korrekt, er det fordi MSIE ikke overholder de
standarder, der er udstukket af W3C. Ikke engang CSS1-standarden
overholder de.

Ud over at de ikke overholder standarden, har jeg haft andre problemer
med MSIE, som jeg nu kun bruger, når jeg skal teste en hjemmeside.

Billeder blev ikke vist.
Kunne pludselig ikke bruge den til den bank, jeg har i Danmark.
Favoritikoner bliver ikke vist.

>Jeg har derimod prøvet de ovenstående, og de blev ret hurtigt kasseret
>igen.

Jaså? Med hvilken begrundelse?

Mozilla er også et bud. Den er endda gratis

Fra : Leo.E

Dato : 01-11-03 05:31

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk> wrote in message news:<3fa27891$0$9800$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> meddelse og når jeg så annullerer den sker der ikke mere.
> Kan I forklarer hvad årsagen til disse problemer er?

Prøv det her: http://support.microsoft.com/?kbid=318378
Leo