endnu en gang usb2
Fra : hansen

Dato : 31-10-03 23:34

er der nogle der kender en "workaround" metode for at få usb2 til at virke
uden at jeg skal have lagt xp sp1 ind. maskinen bliver nemlig så faxxxxs
sløv af service packen.
mvh

ps. det er et MSI MS-865PE Neo2-FIS2R Retail kort

Fra : Thomas Madsen

Dato : 01-11-03 02:54

hansen skrev:

> er der nogle der kender en "workaround" metode for at få usb2 til
> at virke uden at jeg skal have lagt xp sp1 ind. maskinen bliver
> nemlig så faxxxxs sløv af service packen.

Har du også prøvet at installere Windows fra en CD hvorpå SP1 er
integreret, så den kommer ind med det samme?
Din WinXP er vel forhåbentlig installeret på en tom harddisk og ikke
ovenpå en ældre Windows-version, ikke?

Se evt.: <http://www.wintip.dk/xp/guides/spcd/>.

Madsen.

Fra : Hans

Dato : 01-11-03 08:56

"hansen" <lshansen_@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sløv af service packen.
> mvh
>
> ps. det er et MSI MS-865PE Neo2-FIS2R Retail kort

Prøv og kig den medfølgende cd til bundkortet igennem. Der bør være de
nødvendige filer til USB 2.0 support på den.

/ Hans

Fra : hansen

Dato : 02-11-03 10:12

tak for svarene!! men problemet er at jeg ikke vil have sp1 ind på maskinen
da den bliver sløv som bare sXtXn.
mvh.