Bundkort ECS P4S5A/DX+, problem ???
Fra : Jeff

Dato : 31-10-03 21:50

Hej gruppe

Er der nogen der har en ide om hvorfor jeg ikke kan få billed frem efter jeg
har opgrad. til ovennævnte kort.

Det er monteret med en 2400 Celeron processor, og 2 x 128 mb PC 133 SD ram.

Jeg har prøvet, at bytte tilbage til det gamle bundkort, det virker ok.

Mvh.

Jeff

Fra : Leony

Dato : 03-11-03 13:53

"Jeff" <jeff@kollekolle-maskin.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har en ide om hvorfor jeg ikke kan få billed frem
> efter jeg har opgrad. til ovennævnte kort.

Kommer der nogle bip fra højttaleren?

> Det er monteret med en 2400 Celeron processor, og 2 x 128 mb PC 133
> SD ram.

Har du prøvet kun med 1 stang RAM.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jeff

Dato : 03-11-03 22:54

Jeg har nu prøvet med en stang ram, det virker sgu ???

Hvordan og hvorfor lige det ???

Mvh. Jeff

Fra : Leony

Dato : 04-11-03 15:06

> Jeg har nu prøvet med en stang ram, det virker sgu ???

> Hvordan og hvorfor lige det ???

Jeg ved det desværre ikke.
K7S5A kan ikke køre med 2 stænger RAM, det var såmænd bare det jeg 2
udgangspunkt i.
Måske skulle du tage kontakt til forhandleren, måske kan du få det
byttet på garanti.