Bundkort ECS P4S5A/DX+ problem ??
Fra : Jeff

Dato : 31-10-03 21:32

Hej gruppe

Er der nogen der har en ide om hvorfor jeg ikke kan få billed frem efter jeg
har opgrad. til ovennævnte kort.

Det er monteret med en 2400 Celeron processor, og 2 x 128 mb PC 133 SD ram.

Jeg har prøvet, at bytte tilbage til det gamle bundkort, det virker ok.

Mvh.

Jeff

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 00:41

Jeff wrote:

> Er der nogen der har en ide om hvorfor jeg ikke kan få billed frem efter jeg
> har opgrad. til ovennævnte kort.

Måske fordi det er defekt?
ECS-bundkort er topscoreren i at producere bundkort som er defekte fra
fabrikken af, eller hurtigt bliver det.
Ifølge ITbutikken's statistik er det et sted mellem hvert femte og
sjette ECS-bundkort som kommer retur fra kunden.

ITbutikken.dk - vælg bundkort - vælg ECS - hold musemarkøren over
RMA/Info i højre side. 18,55 % da jeg kiggede.

Fra : arc@na

Dato : 01-11-03 21:51

"Jens C. Hansen [Odense]" <"usenet[±]greylion[=]dk"> wrote in

> [...]
> Ifølge ITbutikken's statistik er det et sted mellem hvert femte og
> sjette ECS-bundkort som kommer retur fra kunden.

Så har jeg åbenbart været heldig - jeg har et ECS som (7-9-13) har kørt
upåklageligt siden februar 2003.

Jeg opgraderer snart til et ASUS med en P4-2500, men det er kun fordi jeg
har fået et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til, fra en af mine venner...

arc@na
"I hate words." "Words suck." "If I wanted to read, I'd go to school."
Beavis & Butthead

Fra : Jeff

Dato : 02-11-03 00:06

Hej med jer alle

Tak får jeres svar, men jeg har fået det til at kører nu, og det kører
rigtigt fint.

Jeg viste ikke det skulle have det lille extra 4 polet strøm stik monteret,
det var ikke tilstede på PSU´en

Nu har jeg skifter PSU´en og så kører det

Mvh. Jeff