Codegen kabinet, hvad er 'M/B SW' kablet t~
Fra : Gnistn

Dato : 31-10-03 17:33

Hej, jeg er ved at sætte et system sammen i et Codegen 6049-G5 kabinet. Det
eneste kabel fra kabinettet jeg mangler at tilstutte bundkortet, er kablet
med påskriften 'M/B SW', og jeg aner ikke hvad det er til. Der står ikke
noget i de sparsomme papiere der fulgte med kabinettet.

Nogen kan hjælpe? de to ledninger er henholdvis mørkegrøn og sort. Jeg har
prøvet at tage fronten af for af se hvor kablet ender, men det er ikke så
nemt at se da det er kapslet inde hvor både Power On, reset knappen og
diverse LEDs befinder sig.

Jeg ved med sikkerhed at det ikke er:

HDD LED
Reset
Speaker
Power-On

--
Venlig hilsen
Gnistn

Fra : Gnistn

Dato : 31-10-03 17:42

Jeg har fået skilt kabinettet noget mere ad, og det er rent faktiskt Power
On. Jeg var kommet til at bytte rundt på Power LED og Power On.

--
Gnistn