Ram og sidefilsspørgsmål
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 31-10-03 17:18

Hej

Jeg har 1278mb pc3200 (400mhz) i min PC.

Hvis jeg trykker alt+ctrl+del, kan jeg se at jeg sometider har et
sidefilsforbrug på >100mb.

Med lidt over 1 gb ram burde der vel ikke være nogen grund til at skrive til
sidefilen?

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 31-10-03 17:29

On Fri, 31 Oct 2003 17:17:51 +0100, Morten Holberg Nielsen wrote:

> [...]
> sidefilsforbrug på >100mb.
> Med lidt over 1 gb ram burde der vel ikke være nogen grund til at skrive til

....der ligger Windows på ikk'? Så er det vist bedst at spørge i den dertil
indrettede gruppe. God jagt på et godt svar

FUT: news:dk.edb.system.ms-windows

--
Mvh. Lars