Hvilket grafikkort?
Fra : René Jensen

Dato : 12-04-01 23:52

Hej,

Min far har en firma PC, der har et ATI grafikkort med TV-out. Billede
kvaliteten er ok, så længe der ikke er noget video-overlay(!). Så lousy
kvalitet har jeg fandme ikke set, uanset om jeg vælger soft- eller
hardware decoding.

Så mit spørgsmål er følgende: Hvilket grafikkort med TV-out funktion og
*IKKE* ATI kort, skal man købe? - Det skal siges at kortet højst
sandsynligt ikke skal bruges til spil, så derfor skal det være det
bedste 2D kort med TV-out funktion.

Jeg har kigget på Hollywood+ kortet, men det understøtter kun
video-overlay eller?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 13-04-01 00:45

"René Jensen" <rene.jensen@city.dk> wrote in message
Klip
> [...]
> *IKKE* ATI kort, skal man købe? - Det skal siges at kortet højst
> sandsynligt ikke skal bruges til spil, så derfor skal det være det

Prøv at spørg i news:dk.edb.hardware.grafikkort

Der har du større mulighed for et svar.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen