HJÆLP! Min Com tror at der ikke er plads!
Fra : Andrew

Dato : 12-04-01 23:38

HEJ

Jeg kan ikke forstå det!!!

Nu er det efterhånden sket et par gange at jeg har prøvet at installerer
noget eller at downloade et eller andet, og så siger min computer at der
ikke er plads!

Jeg har 7 GB fri plads så det kan ikke passe!

Hvordan kan det være!

Kan det have noget at gøre med at jeg lige har dræbt min computer
(formateret HELE min harddisk og slettet den primære dos-partition og
derefter geninstalleret al software), eller hvad??

Mvh Anders

Fra : Bruun

Dato : 13-04-01 14:14

Hejsa,
"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> (formateret HELE min harddisk og slettet den primære dos-partition og
> derefter geninstalleret al software), eller hvad??

Hvis du nu forklarede det på en mere hensigtsmæssig måde, så kunne det være
at folk forstod noget mere?!

Først og fremmest hvilket operativsystem du kører med?! Når du nævner noget
med en primær dos-partition, så går jeg udfra at du kører med en form for
Windows.

Og så lige forklarer hvad og hvordan du konfigurerer disken før du
installerer.

Jeg går ud fra at du har installeret styresystem forfra?! Men kom lige med
en lidt dybere forklaring om dine problemer med maskinen.

Og en evt. grund til at der ikke er plads, kan være at Windows angiver din
frie diskplads forkert. En gang imellem skal man køre en gang komplet
scandisk. Windows 9x versionerne har det med at lave småfejl på ens
harddiske.

Mvh Kim Bruun