Verdensudstillingen - billeder!
Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-10-03 23:22

Hej alle

På dette link:
http://www.worldshow2003.dk/DynamiX/pictures.php

skulle man kunne følge "det store slag" på Verdensudstillingen - vi husker
selvfølgelig lige at vinke til kameraerne, når vi går forbi

Mvh. Camilla

Fra : Louise Viborg

Dato : 31-10-03 09:16

*SUK* Nu bliver jeg da for alvor helt ked Jeg havde besluttet mig
for at glemme alt om verdensudstilling denne weekend, for jeg SÅ ked af
at jeg ikke skal med, men jeg blir da NØDT til at gå forbi siden og se
showet.

Mvh. Louise
Katteri Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar fra d. 4/11-03

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Katrine Nederby

Dato : 31-10-03 09:33

"Louise Viborg" <louiseKATTE@BAKKEshunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at glemme alt om verdensudstilling denne weekend, for jeg SÅ ked af
> at jeg ikke skal med, men jeg blir da NØDT til at gå forbi siden og se

Kommer du heller ikke og kigger, Louise ??

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Louise Viborg

Dato : 31-10-03 10:04

> Kommer du heller ikke og kigger, Louise ??

L: Nej, det gør jeg ikke. Det er en lidt lang og dyr tur at tage for at
kigge synes jeg.

Knus Louise
Katteri Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar d. 4/11-03

Fra : Battlefield´s

Dato : 31-10-03 10:11

> L: Nej, det gør jeg ikke. Det er en lidt lang og dyr tur at tage for at
> [...]
Pjat Louise
Jeg tager fra Horsens med tog ud og hjem igen lørdag, bare for at kigge.
Sådan et show må jeg bare se.
Det er da dyrt, men til gengæld sparede jeg et tilmeldingsgebyr da jeg ikke
vil have kat med.
Men hvis det bliver som sidste år, kan man følge med hjemme foran PC´eren.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Birgitte

Dato : 31-10-03 09:43

"Camilla Scharff" <camilla@FJERNDETTEburmese.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> På dette link:
> http://www.worldshow2003.dk/DynamiX/pictures.php

Hej alle
Dem af Jer som skal på World Winner show og udstille, ønskes al MULIG HELD
og LYKKE.
Jeg krydser fingre for, at I kommer hjem med supergode resultater.
Og hold os så lige update ikk'?
Vi kommer desværre ikke selv, da ingen af vores katte er i 100%
condition....manglende pels
Vi må komme stærkt igen næste år.
Pøj Pøj.
Mvh Birgitte