Sibirer på udstilling
Fra : dpl

Dato : 30-10-03 21:01

Hejsa ...
....alle Jer der er så heldige at skulle et smut forbi
verdensudstillingen i weekenden!

Jeg er desværre selv forhindret i at komme derop, og vil derfor gerne
bede Jer om en enkelt ting. Hvis I ser nogle sibirer (SIB) på
udstillingen, gider I score navn/adresse eller evt. email på ejeren?

Jeg er jo på stadig eftersøgning efter en kæreste til min Raisa, eller
evt. en killing, og I er også meget velkomne til at give mit navn/email
til sibi-opdrættere.

Og så er jeg jo selvfølgelig meget nysgerrig efter hvilke sibi'er der er
repræsenteret, og hvordan de klarer sig, så skulle nogen har lyst til at
kigge efter denne race, er jeg meget interesseret i at høre om det
efterfølgende!

Hilsen Dorthe
Raisa: http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=8

Fra : maz

Dato : 30-10-03 21:07

dpl wrote:
> Jeg er desværre selv forhindret i at komme derop, og vil derfor gerne
> bede Jer om en enkelt ting. Hvis I ser nogle sibirer (SIB) på
> udstillingen, gider I score navn/adresse eller evt. email på ejeren?
Jeg kommer derud begge dage, og regner med at skulle se det hele, så jeg
skal nok holde øje

Maria

Fra : dpl

Dato : 30-10-03 21:31

Hej Maria!
Det lyder rigtigt godt! *smil*
Der er nok kun ganske få sibirer med, så det skulle ikke vilde det store
besvær, det skulle da højst være at finde dem i vrimlen *smil*.

Hilsen Dorthe

Fra : maz

Dato : 30-10-03 23:14

dpl wrote:
>Det lyder rigtigt godt! smil
No problem

> Der er nok kun ganske få sibirer med, så det skulle ikke vilde det
> store besvær, det skulle da højst være at finde dem i vrimlen *smil*.

Skal nok finde dem - ellers spørger jeg bare. Og nu ved jeg jo, at jeg skal
kigge efter dem

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-10-03 23:00

Hej Dorthe

Der er tilmeldt 8 SIB'er på Verdensudstillingen - jeg kan selvfølgelig ikke
afsløre navne mv. nu, men *efter* udstillingen skal jeg hjertens gerne sende
dig navne på katte og udstillere mv.
Resultaterne mv. skulle man - om teknikken vil (!) - gerne kunne følge
nogenlunde "live" dagene igennem, da det er meningen, at de skal uploades
med jævne mellemrum. Følg med på www.worldshow2003.dk!

Mvh. Camilla

Fra : dpl

Dato : 02-11-03 16:40

Hej Camilla!
Jeg ville sætte stor pris på, hvis du ville sende mig navnene på
udstillerne! Fint initiativ med de billeder, der virker rigtigt godt!

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Denise

Dato : 01-11-03 18:50

> [...]
> bede Jer om en enkelt ting. Hvis I ser nogle sibirer (SIB) på
> udstillingen, gider I score navn/adresse eller evt. email på ejeren?

Jeg fik en af dem, det var meningen vi ville gå tilbage dertil senere og
tage flere billeder, men det glemte vi Jeg håber andre har skaffet
ellers kan Camilla måske. Der var 8 og jeg har kataloget, men der står jo
ikke adresser i, det troede jeg.
Jeg fik snakket med en af Siberian Star's katte, dejlig stor kat, håber der
er noget i billederne, som kommer senere.
http://www.siberian-star.cz

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 01-11-03 19:53

Hej Dorte
Jeg har uploaded et par billeder af Sibirian, med lukkede øjne selvfølgelig,
dumme katte.
Jeg uploader senere mange flere billeder af andre misser, hold op hvor var
der mange man kunne få lyst til at nappe, især nogle skønne Ragdolls og
nogle kæææææmpe MCO.

--
Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 05-11-03 18:36

Hej Denise!
Tak for linket og billederne. Ja, de er altså nogle skønne misser!
Hilsen Dorthe
www.vildkat.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-11-03 17:27

> [...]
> bede Jer om en enkelt ting. Hvis I ser nogle sibirer (SIB) på
> udstillingen, gider I score navn/adresse eller evt. email på ejeren?

Kære Dorthe,
Jeg var på udstilling og blev dybt forgabt i sibirerne. Jeg ved jo ikke,
hvodan de blev placeret, for jeg var kun derude i går.
Men der er navne og adresser i katteloget - skal gerne sende dig det, hvis
du vil ha det...

Venlig hilsen Dikte

Fra : dpl

Dato : 05-11-03 18:37

Hej Benedikte!
Du må meget gerne sende navne og adresser.
Dejligt at du også faldt for de skønne sibier!

Hilsen Dorthe
www.vildkat.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 05-11-03 20:54

Hej Dorthe,
Jeg smider hele herligheden i en kuvert til dig i aften, når jeg kommer på
arbejde. Øh... din adresse, har jeg den et sted?

Venlig hilsen Dikte

Fra : dpl

Dato : 05-11-03 21:27

Benedikte Brisson wrote:
Øh... din adresse, har jeg den et sted?

Nej, det har du sikkert ikke.
Send mig en mail, så får du den retur.
Hilsen Dorthe
dpl@vildkat.dk
www.vildkat.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 06-11-03 05:26

Hej Dorthe igen-igen,
Jeg skulle jo på arbejde *suuuuuk* - men via Post Danmark kan man finde det
utroligste, også din adresse
Du får katteloget med posten, når den kommer i dag.

Venlig hilsen Dikte

Fra : dpl

Dato : 06-11-03 18:16

Hejsa, har skam modtaget det, tusinde tak! Skal du ikke have lidt for
forsendelse, køb at katalog og sådan?

Hilsen Dorthe
www.vildkat.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 06-11-03 18:25

> Hejsa, har skam modtaget det, tusinde tak! Skal du ikke have lidt for
> forsendelse, køb at katalog og sådan?

Næh, det skal du såmænd ikke tænke på *S*
Jeg købte katteloget, fordi det gør jeg altså, når jeg går på udstillinger -
det er rart at navigere efter. Men eftersom Svedsken utvivlsomt vil blive
skruptosset på mig, hvis jeg importerer andre katte i hjemmet, har jeg jo
strengt taget ikke behov for det mere... uanset hvor gerne jeg ville liste
en lillebitte abykilling ind i husstanden.
Og jeg regnede med, det var smartere, du havde _hele_ katteloget i stedet
for løsrevne sider....

Venlig hilsen
Dikte

Fra : maz

Dato : 03-11-03 18:11

Hej Dorthe

Jeg så alle SIB på udstillingen - der var nogle flotte eksemplarer, må jeg
sige. Vist nok kun 2 opdrættere, så vidt jeg kunne tælle. Anyways - har to
"visitkort" til dig, hvis du vil have dem. Så ikke skyggen af opdrætterne -
men det var rimelig umuligt, da der var SÅ mange mennesker

Og nu skal vi jo ikke falde over hinanden med at sende dig navne og adresser

Hvis du har fået adresser osv, så giv lige besked

Maria, Zeke & Zeus

Fra : dpl

Dato : 05-11-03 18:39

Hej Maria!
Er det papirvisitkort, eller blot navne og adresser? I alle tilfælde må
du gerne sende dem til mig, brug evt. gerne vildkat-emailen.

Hilsen Dorthe
www.vildkat.dk