T1 forbindelse
Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-04-01 21:52

Ja, ja, jeg ved godt at benævlsen T1 ikke bruges på denne side af
Dammen, men det ved RealPlayer ikke, så hvad sætter jeg en 1Mbps ADSL
forbindelse til?

Fra : Jan Chrillesen

Dato : 12-04-01 22:11

Ivar Madsen <ingen@mail.nu> wrote:

> Ja, ja, jeg ved godt at benævlsen T1 ikke bruges på denne side af
> Dammen, men det ved RealPlayer ikke, så hvad sætter jeg en 1Mbps ADSL
> forbindelse til?

T1 er et udmærket valg. Det svarer til ca 1.5 Mbps. Svjh er niveauet lavere
i Realplayeren 512 kbps. Værdien bruges udelukkende til at vælge den bedste
kvalitet for en surestream, og da de færreste streamer i bedre kvalitet end
ca. 300 kbps betyder det ikke så meget.
Jeg bruger LAN hastigheden på arbejde og i praksis har det ikke givet
problemer at køre med den på min 512 kbit herhjemme.

/jan