killinger og vælling
Fra : Tournesol

Dato : 29-10-03 08:54

Hejsa

Mine uldtotter bliver 4 uger i morgen og jeg er så små begyndt at
introdukcere dem for fast føde i form at kmr mælk med toskerogn.

Jeg har læst at de også må få vællning er det den samme vælling som babyer
får???

Hvornår er de gamle nok til at må får hyttost i stedet for kmr mælk???

Baloo er godt nok den største æde dolk af dem alle >fnis<

Det er sjovt at se at allerede nu har de deres egne små personligheder
>fnis< det er også bare så dejligt at de miver genkendene når jeg kommer ind
til dem og de hælmer ikke før de er blevet taget op >grin<

Jeg under mig også lidt over missemors opførsel det virker som om hun ikke
vil have de får fast føde hun æder alt hvad de får rub og stub hvis hun får
lov eller forsøger at begrave det, det har jeg ikke oplevet før.
Hun er ellers en god og omsorgfuld mor

Katte knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Pia J

Dato : 29-10-03 09:31

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> introdukcere dem for fast føde i form at kmr mælk med toskerogn.
>
> Jeg har læst at de også må få vællning er det den samme vælling som babyer

Emnet har lige været oppe at vende på et andet forum, hvor et kuld killinger
fik majsvælling. Der er INGEN næring til katte i den slags melmad - det
eneste de kan gå hen og få ud af det er tynd mave.

Killingedåsemad og tørfoder med godt med kød i er hvad de har brug for.

:Pia

Fra : Tournesol

Dato : 29-10-03 13:13

hejsa

> Emnet har lige været oppe at vende på et andet forum, hvor et kuld
> killinger fik majsvælling. Der er INGEN næring til katte i den slags
> melmad - det eneste de kan gå hen og få ud af det er tynd mave.

ok tak igen vælling

> Killingedåsemad og tørfoder med godt med kød i er hvad de har brug
> for.

jeps de har fri adgang til baby cat men det rør de ikke endnu, men det
kommer, jeg har så give dem torkerogn og det kan de lide >hihi< baloo han
små miver helt af fryd

Katte knus Henriette.
--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-10-03 15:39

> [...]
>
> jeps de har fri adgang til baby cat men det rør de ikke endnu, men det
> kommer, jeg har så give dem torkerogn og det kan de lide >hihi< baloo han

Mine killinger får heller aldrig vælling. De får råt hakket oksekød -
gerne iblandet en æggeblomme. Når de har lært at spise det, bliver de
introduceret for alt hvad jeg kan finde på, så de lærer at spise, hvad
der bliver sat foran dem.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar