Hvordan kan jeg clone en HD med win2000?
Fra : centralrock

Dato : 12-04-01 22:04

Se Emne:
MvH
Central

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 12-04-01 22:13

Hvis du snakker om at lave flere ens maskiner, kan du køre "sysprep" på den
installerede maskine (ren win2k) - den 'renser' maskinen for unikke ID'er!
Derefter kan du bruge et alm. clone-værktøj som fx Ghost!

Grønbech
--
Mail: g@g-web.dk
ICQ# 14654731

Fra : N/A

Dato : 14-04-01 19:41

Fra : Henning

Dato : 14-04-01 19:41

On Fri, 13 Apr 2001 23:06:27 +0200, "centralrock"
<central_rock@hotmail.com> wrote:

>Hvor kan jeg finde "sysprep" i Win2k?
>MvH
>Centralrock

Det kan du ikke - det hentes (købes?) hos Microsoft.

Henning
hsb@image.dk

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 15-04-01 09:11

Det passer ikke. Hvis han har Win2000, har han formodentlig også en W2K CD.
Under 'Support\Tools' ligger der en .CAB-fil, der hedder DEPLOY.CAB. Hvis
denne pakkes ud, ligger der bl. andet SYSPREP.EXE...

Grønbech

--
Mail: g@g-web.dk
ICQ# 14654731