Mainecoon foder gives væk
Fra : Helle

Dato : 27-10-03 18:55

Hejsa.

Jeg har noget RC Mainecoon foder liggende (Posen er åbnet) som kan afhentes
hvis nogen skulle være interesseret. Jeg bor på Sydfyn. Jeg sender det også
gerne hvis du betaler portoen.
Jeg har selv Mainecoon og han kan skam også godt lide foderet men opdrætter
anbefaler Hills eftersom han har været ret undervægtig.
Derfor: hvis du er interesseret, så mail til mig privat. m a i l @ h e l l
e n i e l s e n
(mellemrum skal fjernes i adressen)

Mvh Helle Nielsen
__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Nilau.

Dato : 27-10-03 21:47

Hej Helle!
Jeg har sendt dig en mail...

Mange hilsner
Niels & Pia

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev >

Fra : Helle

Dato : 27-10-03 22:09

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Vil bare lige sige, at foderet nu ér afsat

Mvh Helle