Så er der billeder - igen :-)
Fra : Camilla Sabroe

Dato : 27-10-03 18:21

Så er der kommet billeder ud på hjemmesiden af vores kommende
missepige Magic Flirt og nye af spasmageren Peacemaker

http://gallery.millemus.dk/
Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-10-03 18:39

Hej Camilla!
Hvor er hun cute Og så er hun tortie
På det sidste billede ligner hun fandme en der har spist en sur citron
*G*

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar fra d. 4/11-03

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 27-10-03 18:47

On Mon, 27 Oct 2003 18:38:38 +0100, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

>Hej Camilla!
>Hvor er hun cute Og så er hun tortie
>På det sidste billede ligner hun fandme en der har spist en sur citron
>*G*

Hej Louise

Hun er bare skøn kan jeg godt sige dig, jeg var meget tæt på at blive
kattenapper over hos Birgitte. Sjovt nok du nævner det med det sidste
billede for det er lige præcis det look jeg faldt for...hun er bare
for dejlig*S* At hun er tortie ak ja en gang skal jo være den første
gang man falder for dem..men jeg skal lige have vænnet mig til at jeg
får en med et vinduespudsergen ..tror nok det hedder vinduesmøver*GG*
(dukker mig for Birgitte*S*)
Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-10-03 20:03

Vi har også en vinduespudser kat Vi har vinduer mellem stuen og
udstuen og sjovt nok bliver de hurtigt møgbeskidte fordi Chérie skal
stå og "pudse" vinduer med hendes møgbeskidte poter efter hun har
været i løbegården *ryster på hovedet*
Hun er sjovt nok også tortie *G*

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar fra d. 4/11-03

On Mon, 27 Oct 2003 18:46:52 +0100, Camilla Sabroe

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-10-03 23:49

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> [...]
> udstuen og sjovt nok bliver de hurtigt møgbeskidte fordi Chérie skal
> stå og "pudse" vinduer med hendes møgbeskidte poter efter hun har

*GG* her ser vinduerne også ret potede ud og de lyde hun kan få ud af
at skrabe på vinduerne..:rul:
Men helt ærligt gider jeg ikke at vaske vinduer før de har nedlagt
byggepladsen i baghaven. Og jeg kan "fint" leve med at skulle se ud
af døren for at se om det virkelig er gråvejr eller om det bare er
vinduerne *GG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-10-03 23:54

Camilla Sabroe <pepperNOSPAM1@albertsen.org> writes:

> [...]
> kattenapper over hos Birgitte. Sjovt nok du nævner det med det sidste
> billede for det er lige præcis det look jeg faldt for...hun er bare

Ganske enig..

> [...]
> gang man falder for dem..men jeg skal lige have vænnet mig til at jeg
> får en med et vinduespudsergen ..tror nok det hedder vinduesmøver*GG*

Stakkels jer *haha* tortier er ikke så lette at leve sammen
med.. sagde nogen konsekvent ihærdige til de får deres vilje på den
ene eller anden måde...*G*

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 28-10-03 07:48

On 27 Oct 2003 23:54:22 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

>Stakkels jer *haha* tortier er ikke så lette at leve sammen
>med.. sagde nogen konsekvent ihærdige til de får deres vilje på den
>ene eller anden måde...*G*

Jaaa jeg har hørt noget om det i den stil og har derfor konsekvent
undgået tortier...lige indtil jeg selv blev ramt i hjertekulen af en.
Jeg fatter simpelthen ikke at katte sådan kan snyde sig vej til ens
hjerte....er idag mere end overbevist om at de må have læst en eller
manual ))

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-10-03 13:20

Camilla Sabroe <pepperNOSPAM1@albertsen.org> writes:

> Jaaa jeg har hørt noget om det i den stil og har derfor konsekvent
> undgået tortier...lige indtil jeg selv blev ramt i hjertekulen af en.

*GG* Det giver ligesom en ny mening til ordet "katnappet"

> Jeg fatter simpelthen ikke at katte sådan kan snyde sig vej til ens
> hjerte....er idag mere end overbevist om at de må have læst en eller
> manual ))

Heller ikke jeg... Og man kan ikke engang påstå, at det er fordi en
miver er noget af det kæreste (det er de da..) Anastacia var jo voksen
men jeg blev i ret så høj grad katnappet der, hun var bestemt ikke i
tvivl..;-D Har længe haft en stærk mistanke om at de har et internt
netværk de misser, hvor manualen ligger og holdes opdateret med mulige
slaveemner *SS*

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 28-10-03 17:01

On 28 Oct 2003 13:19:57 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

>*GG* Det giver ligesom en ny mening til ordet "katnappet"

Jeg burde at have lært det...det er anden gang at jeg er blevet
"katnappet" inden for 1 år *GGG*..fælles er at de begge har rød farve
i sig, der er altså et eller andet om det røde gen

> [...]
>tvivl..;-D Har længe haft en stærk mistanke om at de har et internt
>netværk de misser, hvor manualen ligger og holdes opdateret med mulige

Gad vide hvilket program de bruger...linux kan det ikke være så havde
du afkodet den manual for længes*LOL*

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-10-03 18:18

Camilla Sabroe <pepperNOSPAM1@albertsen.org> writes:

Jeg har en "god" bremse i vilkårene for beboelsen for der må kun være
én kat her..

> Gad vide hvilket program de bruger...linux kan det ikke være så havde
> du afkodet den manual for længes*LOL*

Tjae måske, men det må være noget i samme stil måske meowsoft *G*

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 28-10-03 18:41

On 28 Oct 2003 18:18:16 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

>Jeg har en "god" bremse i vilkårene for beboelsen for der må kun være
>én kat her..

Jeg havde også en bremse i form af en skeptisk kæreste, men han er som
vendt på en tallerken nu :)...gad vide hvad det ender med...ihvertfald
ikke en Lily model nok snarere en nedlagt gård og mange mco´er

>Tjae måske, men det må være noget i samme stil måske meowsoft *G*

Med absolut krads i*SSS*

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-10-03 20:27

> [...]

> vendt på en tallerken nu :)...gad vide hvad det ender med...ihvertfald
> ikke en Lily model nok snarere en nedlagt gård og mange mco´er

*GG* Når først han opdager hvordan det er at leve sammen med en tortie så...*S*
Men jeg personligt ville nu også foretrække genbrugsbare modeller på 4
ben frem for en Lily model ;-D

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-10-03 18:55

In article <m3r80x8enb.fsf@henrik.misbamsen>, Henrik Pedersen
<misbams@edb.inv> wrote:

> Tjae måske, men det må være noget i samme stil måske meowsoft *G*

De bruger sgi nok noget fra Apple... alle deres styresystemer har
kattenavne, mis-tænkeligt

--
Knus fra Ann R - der p.t. drømmer om at kunne købe sig en panther...