Har brug for billeder....
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-10-03 17:41

Sorry, prøver lige igen, mit indlæg røg ned under et andet med samme
subject.

Hej Alle
Jeg er blevet bedt om at lave en lille collage til en folder for Perseren
(katteklubben), som skal bruges på verdensudstillingen i næste weekend. I
den forbindelse har jeg brug for nogle billeder.
Jeg har af Maine coon, siam og perser. Ville gerne et par aby og birma
billeder, men er klart modtagelig for andre racer. Også gerne en huskat.
Så hvis nogle har et par gode billeder, som jeg må bruge i den forbindelse,
så send dem til mig. Også gerne et par tætte nærbilleder.

Jeg kan naturligvis ikke love at de alle bliver brugt, da det jo skal sættes
sammen. Men jo flere jo bedre ... og så hurtigt som muligt
Send på mail@tenderNOSPAMtribes.dk

fjern NOSPAM

--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pia Nave

Dato : 26-10-03 17:59

Nina, Tender Tribes wrote:
> [...]
> www.tendertribes.dk
>

> Hej Nina

> Æhh....er der verdensudstilling....?? Har ikke hørt om den....hvor og

Ja, i Bella Center i næste weekend
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Ok tak Det er nok bare os jyder der er lidt langsomme med at
orientere os om hvad der foregår 'ovre på den anden side'

Mvh. Pia

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-03 18:02

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse

> Så hvis nogle har et par gode billeder, som jeg må bruge i den
forbindelse,
> så send dem til mig. Også gerne et par tætte nærbilleder.

Hej Nina !

Har lige sendt dig et billede... !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-03 19:16

Nina, Tender Tribes skrev i <news:bngt3o$mmb$1@sunsite.dk,>:

Hej Nina

> Jeg er blevet bedt om at lave en lille collage til en folder for Perseren
> (katteklubben), som skal bruges på verdensudstillingen i næste weekend. I
> den forbindelse har jeg brug for nogle billeder.

Hvis du kan bruge nogle af billederne i mine missers albums,
så skal du være velkommen - bare send mig en mail, så får du
filen i høj opløsning.

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-10-03 19:49

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> writes:

> Så hvis nogle har et par gode billeder, som jeg må bruge i den forbindelse,
> så send dem til mig. Også gerne et par tætte nærbilleder.

De få billeder der er af Pjok i mit album, må du hjertens gerne bruge
hvis du kan. Jeg ved ikke om der er nogle gode.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 26-10-03 20:20

Hvis du kan bruge nogen fra enten mit album eller min hjemmeside er du meget
velkommen. Bare smid en mail til mig!!!

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Ann K

Dato : 26-10-03 20:59

Hej Nina.
Du er også velkommen til at snuppe billeder fra mit album på hjemmesiden

Har nogle ikke alt for gode af den ultimative huskat... Saga

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Louise Viborg

Dato : 26-10-03 21:16

Det var da nogle volsomme ører hende Saga har

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar fra d. 4/11-03

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-10-03 20:59

Hej Nina

Hvis du kan bruge noget af det i mit album, så snup du bare.
Skal det være større billeder, så send en mail

Hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 26-10-03 23:28

Hej Nina

Jeg tilslutter mig koret og siger: bare nup fra albummet

M.v.h.
Lise
..

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-10-03 01:12

> [...]
>
> Jeg kan naturligvis ikke love at de alle bliver brugt, da det jo skal sættes
> sammen. Men jo flere jo bedre ... og så hurtigt som muligt

Jeg sender et Korat billede (s/h). der måske er velegnet

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-10-03 01:16

Fra : Elisa Buchardt

Dato : 27-10-03 01:53

Hej Nina,
Hvis du vil have nogle russere med - eller en sort huskat..., så tag løs
fra mit album.
Der bør være nogle rigtig gode under "Gala", "Hurricane kuldet, 7 uger",
Alba Blue Hurricane Nadine, og Sweety. Dali er nu altså også sød...

Mange hilsner
E.B.

Med venlig hilsen
Elisa Buchardt
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Elwarth

Dato : 27-10-03 15:58

Hej Nina
Du må da også gerne bruge løs fra mit album, der er huskatte og briter.

Venligst
Dorthe

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-10-03 19:35

Tak alle sammen for alle de dejlige billeder jeg har modtaget.
Mit grundlag for at sige ok til opgaven var, at det bare var at smaske nogle
få billeder sammen på ca 10 X 12 cm, og så var det det...

Det har i total ødelagt !!!....

Jeg har surfet hjemmeside, "stjålet" fra profiler, kigget i min mailbox
....og udvalgt dem jeg mener at kunne bruge (og flere hundrede for
meget)..... aldrig har jeg set SÅ mange smukke katte. Jeg har simpelthen
ikke en jordisk chance. Alene at vælge er en nærmest umulig opgave.

Konklusionen er at jeg laver et par eller 3 collager, så må dem der skal
lave folderen gøre det hårde arbejde at vælge den de vil ha'.

Igen 1.000 tak, det er vildt så mange smukke katte der er repræsenteret
herinde ...for ikke at tale om gode fotografer !

--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-10-03 23:30

In article <bnjo4a$39a$1@sunsite.dk>, Nina, Tender Tribes
<NOSPAMnina@knus.dk> wrote:

> Tak alle sammen for alle de dejlige billeder jeg har modtaget.

Bare for en ordens skyld må du selvfølgelig osse hugge med arme og ben
fra min side og profil m.m. - men du sagde jo, at siam var i hus, så...

Fra : Simon Rasch

Dato : 29-10-03 13:23

Er der ikke en måde hvor vi kan se resultatet på ?

Missehilsner fra Dina
www.katteriandi.vestrupgaard.dk

Nina, Tender Tribes <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bnjo4a$39a$1@sunsite.dk...

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-10-03 21:13

> Er der ikke en måde hvor vi kan se resultatet på ?
>

> Missehilsner fra Dina
> www.katteriandi.vestrupgaard.dk

Selvfølgelig

Jeg lavede nogle forskellige. Det var op til dommerkommiteen at vælge. De
her er de sidste 4 og jeg tror det endte med at blive nr. 4 der bliver brugt
til folderen denne gang.
Det var helt umuligt at udvælge billeder, for jeg modtog simpelthen så mange
rigtig fede billeder og skulle jo kun bruge nogle få. Jeg er blevet spurgt
om et par småting mere, bla. at lave lidt grafik til klubbens brevpapir. I
den forbindelse håber jeg jo så, at i ikke synes at måden jeg har
repræsenteret kattene på er så tudsegrim, at jeg ikke må bruge resten af
jeres billeder Lad mig lige vide hvis det ikke er i orden med jer

Her er de sidste der blev arbejdet med, og som sagt tror jeg nr. 4 blev den
udvalgte i denne omgang. De andre vil nok blive rettet lidt til og brugt
lejlighedsvis.
http://www.tendertribes.dk/billeder/1.jpg
http://www.tendertribes.dk/billeder/2.jpg
http://www.tendertribes.dk/billeder/3.jpg
http://www.tendertribes.dk/billeder/4.jpg

Igen, tak for jeres indsats. Jeg skal nok fortælle hvilke billeder der mere
kommer i brug og vise resultatet
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

....ja, ved godt jeg har en svaghed for gabebilleder ...

Fra : Lene Vang

Dato : 31-10-03 21:16

> [...]
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk
>
> ...ja, ved godt jeg har en svaghed for gabebilleder ...

Hejsa...
Jeg er da glad for at du kunne li gabe-billedet af Berenike, hel 3 gange...
:)
guuuud hvor jeg dog savner hende...

hilsen Lene Vang

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-10-03 21:31

> Hejsa...
> Jeg er da glad for at du kunne li gabe-billedet af Berenike, hel 3
> [...]

Jamen det kan du tro jeg kunne, og bestemt også alle dem der ikke lige er
med på de sidste 4 vi lavede. Vi arbejde os jo fremad, og derfor er der
gengangere på de sidste
Et gab er altid skønt at sætte ind. Men de korthårede er altså svære at
bruge. Jeg er jo hverken grafiker eller noget i den stil, og er vant til at
arbejde med billeder af semi langhårskatte. Det er klart nemmere når man
bare kan flette pelsen sammen og lade kattene glide sammen og så lidt græs
hist og her

1000 tak for dit bidrag

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 31-10-03 21:30

> [...]
> bare kan flette pelsen sammen og lade kattene glide sammen og så lidt græs

Men de korthåret er tilgengælde meeeget kønnere ;)
Jeg syntes at det er et rigtigt flot stykke arbejde d har gjort dig. Kan det
ses i morgen til udstillingen??

> 1000 tak for dit bidrag

Nej, det er bestemt mig som takker.

> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

Hilsen Lene Vang - som skal op kl. 5 lørdag morgen :(

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-10-03 21:45

> Men de korthåret er tilgengælde meeeget kønnere ;)
Så må du lave en ny tråd til den afstemning *G*

Kan det ses i morgen til udstillingen??

Jep! Ved Katteklubbens "bod" kan man få folderen. Aner ikke hvad der står i
den, men det vil jeg da finde ud af

> Hilsen Lene Vang - som skal op kl. 5 lørdag morgen :(

Ja, du er nok ikke den eneste der skal tidligt op og afsted. Jeg vil komme
senere på dagen, og bare være hyggekigger

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Kate

Dato : 31-10-03 22:55

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in

> Det var helt umuligt at udvælge billeder, for jeg modtog
> simpelthen så mange rigtig fede billeder og skulle jo kun bruge
> nogle få.

Derfor sendte jeg heller ikke nogle, for jeg skulle så først finde ud
af hvad jeg havde af brugbare billeder og inden havde du fået så stor
respons at jeg regnede med at du var druknet

Hvis du skulle lave flere ville jeg da være beæret hvis du brugte en af
mine skønheder, dine forsider er meget flotte så dem kan du mere end
være bekendt, du må gerne være stolt

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lene Vang

Dato : 03-11-03 14:17

> [...]
sættes
> sammen. Men jo flere jo bedre ... og så hurtigt som muligt

øhhh Nina
Hvor pokker var de billeder henne, jeg rendte forvillet rundt begge dage,
men jeg kunne ikke finde billederne.

Hilsen Lene Vang

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-11-03 20:32

> øhhh Nina
> Hvor pokker var de billeder henne, jeg rendte forvillet rundt begge dage,
> men jeg kunne ikke finde billederne.
>
> Hilsen Lene Vang

De var i informations skranken hvor alle klubberne havde deres foldere
stående, så man kunne tage.

Ærgeligt hvis du gerne ville have en. Du kan skrive til Katteklubben og
spørge om du kan få en

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 03-11-03 22:54

> [...]
> stående, så man kunne tage.
>
> Ærgeligt hvis du gerne ville have en. Du kan skrive til Katteklubben og

ihhh altså jeg var henne ved skranke, og jeg snakkede med en fra "perseren"
og hun sagde at hun ikke til den :(

Hilsen

Lene Vang - http://community.webshots.com/user/lene_vang

Fra : Nina Sørensen

Dato : 04-11-03 09:43

> ihhh altså jeg var henne ved skranke, og jeg snakkede med en fra 'perseren'
> og hun sagde at hun ikke til den :(
>
> Hilsen
>
> Lene Vang - http://community.webshots.com/user/lene vang

Da jeg var der lørdag eftermiddag stod de der. Men der var ikke så
mange, og de blev vist hurtig "udsolgt". Søndag ved jeg ikke noget
om.Hvis du gerne vil have en, så skriv da til dem. Eller send mig en
mail privat med din adresse i, så skal jeg bede dem om det

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
www.tendertribes.dk

Fra : Majer

Dato : 05-11-03 18:09

Nina, Tender Tribes wrote:
> Jeg kan naturligvis ikke love at de alle bliver brugt, da det jo skal
> sættes sammen. Men jo flere jo bedre ... og så hurtigt som muligt
>
> Send på mail@tenderNOSPAMtribes.dk
>
> fjern NOSPAM

Hej Nina!!

Kan du fortælle mig om det billede jeg sendte af Peter blev brugt?? For jeg
vil ikke gå i gang med at kontakte Katteklubben, hvis han ikke blev brugt.

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-11-03 18:50

> [...]
jeg
> vil ikke gå i gang med at kontakte Katteklubben, hvis han ikke blev

Du kan se hvad jeg skrev lidt længere oppe, og der er links til billederne.

Kopieret: