Franske aner???
Fra : Ann K

Dato : 26-10-03 16:17

Tja - Kludetæppet har jo indtil flere nationaliteter...
Født i Sverige, bor i Danmark... og af racen Norsk skovkat.
Men hun må have franske aner et eller andet sted i stamtavlen!!!
Hvorfor skulle hun ellers være helt vild med croissanter???
Ja, ja... normal er katten sgutte!

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Nina El Falaki

Dato : 26-10-03 16:41

Hvor stammer Lara så fra? hun er vild med chokolade og alle former for kager

--
Det er aldrig forkert at gøre det rigtige

Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats
E-mail: cats@feca.dk
http://www.feca.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-10-03 16:54

In article <bngofp$43k$1@sunsite.dk>, Ann K <tsarsBingo@Bongo.os.dk>
wrote:

> [...]
> Men hun må have franske aner et eller andet sted i stamtavlen!!!
> Hvorfor skulle hun ellers være helt vild med croissanter???

Uhm ja, wienerbrødskrummer...
Donna ville slå ihjel for butterdej

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-10-03 18:05

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse news:261020031654125745%webmaster@fjernsiamis.com...
> [...]

Ferina elsker klejner og scones!
Sidder man stille og roligt og kører en af
ovennævnte lækkerier ned, så har man pludselig 1 stk. aby
på ved ned mod drøbelen *GG*

Katte er altså et folkefærd for sig - men det er vel derfor vi elsker dem!

mvh Eva

Fra : Jan R.2610

Dato : 26-10-03 20:55

hej Eva.

>Ferina elsker klejner og scones!
>Sidder man stille og roligt og kører en af
>ovennævnte lækkerier ned, så har man pludselig 1 stk. aby
>på ved ned mod drøbelen *GG*

Øhhh - gælder det ikke for _al_ slags mad... jeg mener - Ferina er jo en
aby, ikk'?
Indtil videre har vi kun fundet meget få ting som Namacoola ikke vil
have... fx citron, løg og vingummi!
Ellers er kræet nærmest altædende

>Katte er altså et folkefærd for sig - men det er vel derfor vi elsker dem!

Jepper

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-10-03 21:48

"Jan R.2610" <tsarsSLET@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse news:3f9c2661$0$29399$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> aby, ikk'?
> Indtil videre har vi kun fundet meget få ting som Namacoola ikke vil

Hej Ann

Jo, du har ret - Ferina er et madøre!

Jeg tror kun det er lykkedes mig en enkelt gang at komme
hjem med noget kattemad, som hun ikke gad æde!
Og det samme gælder godbidder - de ryger også ned!

Men jeg kan da nævne 1 ting, hun ikke kan snuppe - bananer!
Hvis hun af vanvare kommer for tæt på, så viser hun alle
tegn på væmmelse og kigger vantro på mig:
"Spiser du virkelig det der?" Addr!

Jeg har tit undret mig over, at der er så stor forskel på hende
og mine 2 huskatte, hvad mad angår. De er noget mere kræsne
- især Nikita, det er ikke meget, der finder nåde for hendes smagsløg!
Men det har altså en naturlig forklaring : At Ferina er en aby!! *GG*

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 28-10-03 23:02

"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> wrote in

> [...]
> - især Nikita, det er ikke meget, der finder nåde for hendes
> smagsløg! Men det har altså en naturlig forklaring : At Ferina er

Hæhæhæ, jeg har også en aby som er _vild_ med mad og drikke. Alt skal
hun ha' sin lille snude i og slikker gerne på sodavandsflaskehalse,
også selvom indholdet har været danskvand med citrussmag Ja, navnet
er Doughnut.
Dog er Mowgli også tæt på altædende og han er huskat, så det er altså
ikke kun aby'er som har underlige tendenser

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 18:04

Eva Schmidt skrev i <news:3f9c3301$0$45370$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,>:

> [...]
> - især Nikita, det er ikke meget, der finder nåde for hendes smagsløg!
> Men det har altså en naturlig forklaring : At Ferina er en aby!! *GG*

Min første kat Chilli var ½ aby og hun spiste meget gerne
pasta med tomatsovs.

Da jeg fik Mimi var hun madstjæler, hun opgav først, når
vi havde maden inde i munden - efterhånden som hun
angiveligt fandt ud af, at her var adgang til uanede mængder
af kattemad, så ophørte hendes uvane. Nu er det kun mine
osterejer hun forsøger at ombringe - jeg går ud fra i ved så'n
nogle ikke er rigtig døde

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk