Mormis og killingerne, annonce
Fra : Elwarth

Dato : 25-10-03 13:41

Hej
Så har jeg endelig taget mig sammen til at brygge en annonce sammen, så vi
forhåbentlig kan finde nye, gode hjem til Mormis og hendes killinger. Indtil
videre er de på dyrenettet.dk og dk.marked.privat.dyr. Lige om lidt sender
jeg også en mail til Dorthe på vildkat.dk. Er der andre gode steder, jeg kan
sætte dem til salg?

Venligst
Dorthe

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 28-10-03 09:28

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg også en mail til Dorthe på vildkat.dk. Er der andre gode steder, jeg

Hej Dorthe

Jeg kan se at dit indlæg ikke er helt nyt,
men hvis du ikke har fået afsat misserne endnu,
så er du da velkommen til også at sætte dem til salg i Dagens Dyr's forum.
Der kan du også sætte billeder af dem ind.
Jeg har lige set dem på vildkat.dk, og de er godt nok søde

Venlig Hilsen
Ann
--
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !

Fra : Elwarth

Dato : 28-10-03 16:34

> Jeg kan se at dit indlæg ikke er helt nyt,
> men hvis du ikke har fået afsat misserne endnu,
> så er du da velkommen til også at sætte dem til salg i Dagens Dyr's forum.

Hej Ann
Vi har desværre ikke fået afsat killingerne endnu, kun tortien er med
sikkerhed solgt. Så jeg har straks benyttet mig af dit forslag

> Jeg har lige set dem på vildkat.dk, og de er godt nok søde

Det er de, og de bliver sødere og sødere
Tak for dit svar. Hvis nogen har flere forslag til steder at annoncere, så
kom endelig med dem.

Venligst
Dorthe