JUBIIIIIIIIII
Fra : Stine Frandsen

Dato : 24-10-03 14:27

Er lige blevet ringet op. Tarzan er blevet fundet. Jeg skal hente ham ved
19-tiden i aften.
Hopper simpelthen bare rundt af glæde :))))

Der skulle være ca. 20 km i luftlinie derud hvor han er nu - skøre kat -
noget af en sightseeing-tur han har været på.

Han blev væk den 31. august..........

Så husk nu at få jeres katte øremærket - det er guld værd :))

--
Stine Frandsen

Fra : Charlotte

Dato : 24-10-03 14:29

Hej Stine

Stine Frandsen <xsantippe@mail.dk> skrev:
>Er lige blevet ringet op. Tarzan er
>blevet fundet.

Tillykke - hvor er det bare dejligt
Er meget glad på dine vegne.

KH
Charlotte

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 24-10-03 14:31

Stine Frandsen wrote:
> Er lige blevet ringet op. Tarzan er blevet fundet. Jeg skal hente ham
> ved 19-tiden i aften.
> Hopper simpelthen bare rundt af glæde :))))

Forståeligt nok, det er surt at miste sin søde lille misser!

> Der skulle være ca. 20 km i luftlinie derud hvor han er nu - skøre
> kat - noget af en sightseeing-tur han har været på.

Det var ikke så lidt!

> Han blev væk den 31. august..........

Wow! næsten 2 måneder! Selvom man altid håber, så tror jeg nok at jeg havde
mistet håbet efter så lang tid - sikke et held at han blev fundet!

> Så husk nu at få jeres katte øremærket - det er guld værd :))

Jep, det er min kat også. Gav knap 600,- for tatovering, registreing og en
vaccination... det får man jo ikke meget guld for ;)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-10-03 14:34

In article <3f992864$0$45323$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Stine
Frandsen <xsantippe@mail.dk> wrote:

> Er lige blevet ringet op. Tarzan er blevet fundet. Jeg skal hente ham ved
> 19-tiden i aften.
> Hopper simpelthen bare rundt af glæde :))))

Årh hvor dejligt! Til lykke til jer begge to
Og vi forventer at høre meget mere om gensynet...

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 24-10-03 14:48

On Fri, 24 Oct 2003 15:26:30 +0200, "Stine Frandsen"
<xsantippe@mail.dk> wrote:

> [...]
>noget af en sightseeing-tur han har været på.
>
>Han blev væk den 31. august..........
>
>Så husk nu at få jeres katte øremærket - det er guld værd :))

Hej Signe

Godt at høre at Tarzan er fundet igen, nu bliver der glædesgensyn igen
mellem ham og vovserne*GG*

Det lyder til at han har meldt sig ind i Eventyrernes Klub*S*

Husk nu at give en update om gensynet

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 24-10-03 14:53

"Stine Frandsen" <xsantippe@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er lige blevet ringet op. Tarzan er blevet fundet. Jeg skal hente ham ved
> 19-tiden i aften.
> Hopper simpelthen bare rundt af glæde :))))

Vi hopper med
Dejlig nyhed, lad os høre, hvordan det går.

MVH Mette

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 16:25

Stine Frandsen skrev i <news:3f992864$0$45323$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,>:

> Er lige blevet ringet op. Tarzan er blevet fundet. Jeg skal hente ham ved
> 19-tiden i aften.

Det var dejligt!

Havde en skolekammerat hvis kat Joachim var væk i et
års tid - pludselig stod han og peb udenfor

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk