Hundene på Christiania
Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 18-10-03 21:48

Tanker fra en dag på Christiania.

Hvor var det en skøn oplevelse,at gå blandt hunde af alle mulige og
"umulige" størrelser og racer. Hunde, der alle så både velnærede og
velplejede ud. Hunde, der alle virkede harmoniske og velafbalancerede
overfor andre hunde og forbipasserende, som oftest, vildtfremmede mennesker.

Ikke bare på et punkt fik jeg det skidt over at se hundene derinde. Jeg tror
virkelig på, at de har det godt.

Til gengæld fik jeg en klump i halsen, da jeg nåede Hovedbanegården. Derinde
midt i det hele, så jeg en hundemor liggende på et tæppe op af et
forretningsvindue, mens hun diede sine 10-11 små hvalpe, som jeg vil skønne
til at være ca. 1 uge gamle.

Lige nu har jeg endnu så mange flyvske tanker over både hundene på
Christiania og hundemor på Hovedbanegården, at jeg ikke kan sætte yderligere
ord og mening på det. Fik bare lyst til at fortælle jer andre om dagens
oplevelser.

Lise-Lotte Gerding /Lotte-mor
http://coco.gerding.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-10-03 22:03

> [...]
>ord og mening på det. Fik bare lyst til at fortælle jer andre om dagens

jammen det er vel også svært at samle de flyvske tanker efter en
ordentlig koger inde på staden ikke eller har du været på besøg
fra jylland ?

P-farcen i København...

http://www.aktivebilister.dk/park.htm

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-03 22:10

On Sat, 18 Oct 2003 22:48:08 +0200, "Lise-Lotte Gerding"
<lise-lotte@gerding.dk> wrote:

>Tanker fra en dag på Christiania.
>

>Ikke bare på et punkt fik jeg det skidt over at se hundene derinde. Jeg tror
>virkelig på, at de har det godt.

Nu er jeg ikke lige varm fortaler for fristanden - selv om jeg ligner
en beboer .- men hunden er da ok eller ville de ikke få lov at gå fri

> [...]
>midt i det hele, så jeg en hundemor liggende på et tæppe op af et
>forretningsvindue, mens hun diede sine 10-11 små hvalpe, som jeg vil skønne

Øhh en wild hund ???
ja jeg så en høj gravid kvinde med sin sønd på en bladning af sprut og
sikkert tjald - der blev jeg til gengæld i dårligt humør !!!

> [...]
>ord og mening på det. Fik bare lyst til at fortælle jer andre om dagens

nå men det lyder da fornuftigt nok .... men *fri* staden er jo den
næst størtse turist atraksion i dk efter den lille havfrue de tjener
FORMUER på turister så selvfølig kan de ikke have sindsyge hunde til
at løbe rund - hunden på *fri* staden har foriøvrigt derres egen
hjemmeside et sted !
--
Mv.
Bo M Mogensen

Stina Hofmann :"I øvrigt er det vigtigere at have en god røv, for brystmålet kræver at
de kigger op når man går forbi, mens røven kan registreres ud ad
øjenkrogen, mens de stadig fokuserer på skærmen."

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-10-03 11:32

"Lise-Lotte Gerding" <lise-lotte@gerding.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
yderligere
> ord og mening på det. Fik bare lyst til at fortælle jer andre om dagens

Hej Lise-Lotte

Der er for den sags skyld intet underligt i det. Du træder ind i en
afklaret flok, hvor der ikke er nogen konkurrence mellem de enkelte
individer. De har vænnet sig til alle de fremmede som kommer hver dag, så
for dem, er det dagligdag. Det samme kunne sikkert siges om hunden på
banegården. Det er sikkert en af de hjemløses hund, selvom jeg nu troede de
var fjernet fra banegården. Tilgiv mig, hvis det ikke er korrekt, jeg har
aldrig været nogen af stederne ..

M.V.H......Benny..