Syg opdrætter sælger Ægte "GAMEPITBULLS"
Fra : TH

Dato : 17-10-03 21:51

Hej jeg falt over dette, jeg er rystet og synes det omgående bør stoppes.
som bevis for raceægtheden har opdrættereren fotograferet agten (se link)
http://pnavy.com/DOUBLE/album01/pit_001

MVH
DA

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-10-03 22:17

TH escribió / skrev

> Hej jeg falt over dette, jeg er rystet og synes det omgående bør
> stoppes. som bevis for raceægtheden har opdrættereren fotograferet
> agten (se link) http://pnavy.com/DOUBLE/album01/pit_001

Er det en joke?

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 18-10-03 02:43

> Er det en joke?

Sjovt nok fik jeg samme tanke da jeg så det!

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 17-10-03 23:07

lol, ja det er uhyggeligt og endnu et tydeligt tegn på at alle
pitbulls er blodige dræbere der ikke finder sig i noget som helst

men så prøv lige at se hvor uhyggeligt det er, de er begyndt at
gensplejse jagthundene, og nr 4 billede er vist af en typisk mand der
træner bidetræning med sin hund et kig værd

http://www.b3ta.com/users/profile.php?id=5135

P-farcen i København...

http://www.aktivebilister.dk/park.htm

Fra : Jæger

Dato : 19-10-03 08:12

Ja jeg ved ikke hvad du ser ud af det billede, men jeg ser en lille hund som
står bag ved en stor hund.

tau

Fra : TH

Dato : 19-10-03 19:51

"Jæger" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message news:<3f923938$0$54871$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Ja jeg ved ikke hvad du ser ud af det billede, men jeg ser en lille hund som
> står bag ved en stor hund.

Ja det var altså ment som en JOKE.
Her er lige et billede af Egon han er en SBT på ca. 6mdr.
http://pnavy.com/DOUBLE/album01/who_the_fuck_is_lassie

MVH
TH

Fra : vri

Dato : 23-10-03 09:25

LOL den var go TH..... At folk ikke kan se joken i det er deres egen sag....
jeg syntes den var skæg...

Med venlig hilsen, VRI

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-10-03 09:33

"vri" <vri.k9@ofir.dk> escribió en el mensaje
> LOL den var go TH..... At folk ikke kan se joken i det er deres
egen sag....
> jeg syntes den var skæg...

Hvis det er en joke kan jeg godt se det moromme i det. Tonen i det
indledende indlæg lød dog umiddelbart ikke så humoristisk.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann