Sommertid / vintertid?????????
Fra : Henrik Andersen

Dato : 23-10-03 09:15

Hej, hvornår starter og slutter sommertid??????

Er det Sidste søndag i Marts hvert år, eller altid 28 Marts at den starter?

Og er det Sidste søndag i Oktober hvert år, eller altid 31 Oktober at den
stopper?

Jeg leder efter en FAST regel man kan bruge år efter år...

Er der én der ude med et svar?

Mvh Henrik

Fra : Uffe Holst

Dato : 23-10-03 09:34

In an article of 23 Oct 2003 Henrik Andersen wrote:

> [...]
> stopper?
>
> Jeg leder efter en FAST regel man kan bruge år efter år...

Det er altid natten mellem lørdag og søndag. Og sidste i marts/oktober er
sikkert det korrekte.

--
Uffe Holst

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-10-03 15:41

Henrik Andersen wrote:
> Hej, hvornår starter og slutter sommertid??????

Øhh - hvad xxxxx har det med dk.familie.barn at gøre ?

Jan
..

Fra : Uffe Holst

Dato : 31-10-03 20:14

In an article of 31 Oct 2003 Jan Vestergaard wrote:

> Øhh - hvad xxxxx har det med dk.familie.barn at gøre ?

Børnene kommer ikke i skole i rette tid ... ?

--
Uffe Holst

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-11-03 19:51

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message
> Hej, hvornår starter og slutter sommertid??????

Prøv dk.videnskab

Fra : martin bjerre

Dato : 17-11-03 20:14

kig på en normal kalender...der står det som regel...

Fra : Inger Pedersen

Dato : 17-11-03 20:56

> Prøv dk.videnskab

Så videnskabeligt er det nu heller ikke:
Sommertid starter natten mellem lørdag og søndag i den sidste weekend i
marts.
Sommertiden slutter natten mellem lørdag og søndag den sidste weekend i
oktober.
Så vidt jeg husker, sker skiftet kl. 03,00.

Hilsen Inger