navn på stol til barnet
Fra : Iben Holst

Dato : 19-10-03 10:04

Hej ...

Jeg havde tænkt mig at se på brugt-markedet efter en stol til vores datter.
Det er sådan en barnestol, som man sætter på en stor stol - hægtet fast på
ryglænet - men hvad mon sådan en hedder??

Iben

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 19-10-03 10:23

Iben Holst wrote:
> [...]
> Det er sådan en barnestol, som man sætter på en stor stol - hægtet fast på
> ryglænet - men hvad mon sådan en hedder??

Den hedder vist Handy Sitt

Marianne Feddersen

Fra : Britta Larsen

Dato : 19-10-03 10:28

"Iben Holst" <ria@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er sådan en barnestol, som man sætter på en stor stol - hægtet fast på
> ryglænet - men hvad mon sådan en hedder??

Handy sitter???

Jeg har en jeg fik købt for 1½ år siden men har aldrig brugt den ;)

Hilsen

Britta Larsen

Fra : Torben Frandsen

Dato : 21-10-03 21:42

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev

> Jeg har en jeg fik købt for 1½ år siden men har aldrig brugt den ;)

A' hva'? Mangler du et barn at sætte i den? Sådan en er da fast inventar i
enhver børnefamilies bagagerum!

Torben

Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-10-03 10:42

Hej Iben.

Vi har købt en stol i Kære Børn, som koster under halvdelen af, hvad en
Handy Sitt koster. En Handy Sitt koster 499,00 kr fra ny!! Vores stol er i
rustfrit stål, mens Handy Sitt'en er i træ. Vi er rigtig glade for vores.
Den fylder ikke ret meget og er nem at sætte på alle stole. Kan kun anbefale
en.

Mvh. Rikke.

Fra : Iben Holst

Dato : 21-10-03 17:35

> [...]
> rustfrit stål, mens Handy Sitt'en er i træ. Vi er rigtig glade for vores.
> Den fylder ikke ret meget og er nem at sætte på alle stole. Kan kun

og det var hos Kære Børn ??

Jeg har lige prøvet at finde den på deres hjemmeside, men der kom kun den
dyre HandySitt frem...

Iben

Fra : Katja Lykkegaard And~

Dato : 22-10-03 07:15

> og det var hos Kære Børn ??
>
> Jeg har lige prøvet at finde den på deres hjemmeside, men der kom kun den
> dyre HandySitt frem...
>
> Iben

Her i Odense har Kære Børn skiftet navn til Ønskebørn og der har de en
billig udgave til 299.00 kr.

Katja

Fra : Iben Holst

Dato : 24-10-03 09:14

"> Her i Odense har Kære Børn skiftet navn til Ønskebørn og der har de en
> billig udgave til 299.00 kr.

Jeg var lige inde og se efter den på websiten - den ser da umiddelbar god
ud. Men jeg har fundet en let brugt handysitt incl hynde til 350 kr og det
kommer den anden stol jo egentlig også op i hvis jeg skal have den
tilsendt...
Men tak for tippet!

Iben

Fra : T*

Dato : 20-10-03 21:38

vi solgte vores for godt ½ år siden men var utrolig glad for den (vores
datter voksede ud af den) Købte den i sin tid brugt (velholdt) med en taske
til -. den blev i den ene sidde pakket med div til korte ture (et par bleer,
stofble hagesmæk ect) Var/er god ved vennebesøg hvor det er helt sikkert der
ikke forefindes stole til det barn som selv kan sidde og som selv vil spise

Fra : Iben Holst

Dato : 21-10-03 10:18

Mange tak for svarene!!

Iben