Punkteret barnevogn.
Fra : Martin Petersen

Dato : 19-10-03 09:27

Hej,

Jeg leder forgæves efter nye slanger (evt. helt nye hjul) til vores Trille
barnevogn. Cykelhandleren og BabySam kendte ikke noget til noget, og
henviste til anden side.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde hvad jeg søger?

På forhånd tak,

Mvh
Martin Petersen

Fra : Kathe & Allan

Dato : 19-10-03 11:32

Du må jo henvende dig der hvor du har købt barnevognen. De må da kunne
skaffe slanger til deres produkter.

Fra : vvv

Dato : 19-10-03 13:30

> [...]
> henviste til anden side.
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde hvad jeg søger?

Står der ikke en størrelse på dækket?
Det er lidt nemmere at hjælpe hvis man ved hvad du leder efter!

vv

Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 20-10-03 08:44

Prøv at kigge på http://www.babytrold.dk/ som er firmaet bag "Trille". Der
er både telefonnummer til firmaet samt henvisninger ti forhandlere...

Mvh.
Lisa