Bo Warming
Fra : Hanne Holm Sørensen

Dato : 10-10-03 15:59

Lige for at meddele at jeg dropper denne nyhedsgruppe, jeg kan ikke holde Bo
Warming ud.

Fra : dias

Dato : 10-10-03 16:44

Hejsa! Fint nok, men hvorfor lader man da ikke bare være med at læse de
indlæg man ikke gider det er da ikke besværligt overhovedet?

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-10-03 20:43

Hanne Holm Sørensen skrev:

> Lige for at meddele at jeg dropper denne nyhedsgruppe, jeg kan ikke
> holde Bo Warming ud.

Gør som os andre (eller ihvertfald de fleste):

Markér en af hans inlæg, og vælg menupunktet "Blokér afsender"

Så slipper du for at læse hans pladder.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Peter

Dato : 05-11-03 17:23

Den nørd skal omgående blockes, tak for tippet

Pete

Mail, don't spam sejlsport45c6@hotmail.com

Fra : vadmand

Dato : 05-11-03 19:13

"Peter" <sejlsport45c6@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den nørd skal omgående blockes, tak for tippet

> [...]

Det sodste indlæg, Bo skrev, var faktrisk både relevant og tankevækkende -
men jeg skal da indrømme, at der er langt imellem.

Jeg synes generelt, killfilter er en dårlig idé. Det smager af censur, og
enhver kan se efter et par linier, om et indlæg er værd at læse. Det er
bedre at bevare den mulighed end at risikere, at man sorterer gode indlæg
fra.

Per V.

Fra : Lars Fischer

Dato : 05-11-03 21:53

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk>

> Jeg synes generelt, killfilter er en dårlig idé. Det smager af
> censur

Klart. Og det er osse censur ikke at læse Se & Hør, ikke sandt?

Censur er et filter, der er anbragt (ved tvang) mellem mig og
afsenderen. Censur er uden for min kontrol. At kalde brug af filtre
i news (eller mail) for censur er ganske enkelt noget vås.

/Lars