Ækel kvinde-chauvinisme:At forlænge BRÆTTE~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-03 15:26

For over hundred år siden var der lugtmæssig fornuft , især om sommeren, i
at mænd slog brættet ned og lagde låg på, hvor de havde haft afføring eller
vandladning , men idag hvor alle har træk og slip, er det resourcespild at
vise det stærke køn ærbødighed ved at slå toiletbrættet ned, når man har
været der.

Feministisk arrogance og vilkårlig hysterisk ordnung-muss-sein udstilles i
Politikens reklamefilm om en ulækker mand og en ulækker kvinde, den sidste
med penis, er malplaceret.
Tankegangen vedr denne bagatel er gensidighed-moral a la Jesus og Immanuel
Kant, men hvorfor ikke følge marked og dovenskab, og efterlade det som det
er. Et skotsk ordsprog lyder "Hjælp mig ikke op før jeg er faldet" og der er
utidig nævenyttighed og resourcespild i regelrytteri.

"Bring deres klæder iorden før de forlader dette sted" stod der engang på
offentlige toiletter, Her kom antikveret blufærdighed ind i billedet. Ingen
tager skade af at se en mand, der knapper gylpen mens han går væk fra
toilettet, og ingen tager skade af selvhjulpenhed mht at bringe det
isolerende bræt ned selv, hvis man har problemer med at sætte sig på den
kolde porcelænskant.
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Annelise Rasmussen

Dato : 09-10-03 15:56

En mand der knapper eller lyner gylpen på vej
ud fra toilettet, har næppe vasket hænder.
Jeg tænder fuldstændig af på de mænd.
Så ved du det.
Rene hænder sætter jeg pris på. Jeg går derimod ikke så
højt op i om brættet er oppe eller nede.
Det kunne jo faktisk lige så godt være kvinden, der
efterlod det oppe.
Skriger de ikke på ligestilling? Eller er det liggestilling?

Mvh Annelise

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-03 16:20

" Annelise Rasmussen" <a_ras@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> efterlod det oppe.
> Skriger de ikke på ligestilling? Eller er det liggestilling?

Jeg trykker nødig en person i hånden, hvis han lige haft dem i dej eller
mudder der smitter af.
Men dels 1. erfarne mænd urinerer uden at der kommer urin på hænderne
(og al deres urin rammer væske-bund af toiletkumme, ikke bræt eller gulv)
Dels 2. der er ikke smitstof i urin - det er sterilt. Normalt vil det være
tørt eller smurt tyndt ud, før du trykker fyren i hånden.

Jeg har lige gået en email om at visse kvinder forlanger at deres mænd
sidder ned på toiletbrættet - altså penismisundelse og kastrations-tendenss.
Ulækkert. Kvinder har overlegen social intelligens. Trist at de misbruger
den til meningsløs undertrykkelse.

Fra : J. Nielsen

Dato : 09-10-03 18:43

On Thu, 9 Oct 2003 16:55:56 +0200, " Annelise Rasmussen"
<a_ras@post.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>efterlod det oppe.
>Skriger de ikke på ligestilling? Eller er det liggestilling?

Det kunne tilsyneladende godt være kvinden der efterlod brættet oppe

http://www.restrooms.org/standing.html
--

-JN-

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-03 17:44

> [...]
> højt op i om brættet er oppe eller nede.
> Det kunne jo faktisk lige så godt være kvinden, der

Der er intet videnskabeligt eller guddommeligt ved at kvinder ikke tænder på
urin-indfedtede hænder - som nok er et problem i forkælede kvinders fantasi
kun.

Følgende er ikke en bagatel for rygere

-----------------------

Regler har undtagelser

Når folk vil beskrive Immanuel Kants omformulering af Jesu ord om at gøre
mod andre som man selv ønsker at blive tacklet, så nævnes ofte skilt over
pissoir

"Efterlad dette sted, på samme måde som du håber selv at forefinde det".

Men hvad nu hvis en røgforgiftet brandmand bruger toilettet, og har kvalme
og skal hurtigt ud at redde mennesker igen?

Så er der intet uetisk i at han brækker sig på gulvet og tisser ved siden af
i skyndingen.

Tilsvarende med milimeter-demokratisk pjat om ikke at ryge, fordi nogen ikke
kan lide det. Der er nogle der kun kan feste med lidt nikotin i blodet, og
der er nogle ikke-rygere, der er uden sarthed.

Kant havde ret, hvis man blot forstår ham flexibelt.

Fra : Chr. L.

Dato : 10-10-03 23:44

> [...]
> efterlod det oppe.
> Skriger de ikke på ligestilling? Eller er det liggestilling?

tænder af eller tænder af...Vi har naturligt bakterier på og i kroppen. De
trives godt på de fugtige steder på kroppen. Der er især mange bakterier på
hænderne, omkring næse og mund, i armhuler og skridtet og på fødderne
og i håret. På hænderne og fingrene er der også mange bakterier under ur,
ringe og negle.

så om man piller sig i skridte,omkring munden,og klør sig i håret,-så skal
man vaske hænder, plus lave mad UDEN ringe på fingrene!!

Chr.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-03 09:34

"Chr. L." <chrisl@ASKFORDOMAIN.dk> wrote in message

> [...]

> så om man piller sig i skridte,omkring munden,og klør sig i håret,-så skal
> man vaske hænder, plus lave mad UDEN ringe på fingrene!!

Renlighed har altid handlet 99,9% om at føle sig hævet over afvigere.

At hud, slimhinder osv rummer milliarder af bakterier, som bidrager til vort
immunforsvar ved at besætte nicher, så de patogene ikke kan komme til, vil
folk nødig se i øjnene.

Man vil helst se "folk der ikke er renlige på netop min måde" som sindsyge.

Også psykiaternes "mentalhygiejne" handler om udnævnelse af en tilfældig
paria-gruppe som stemples som syge og gøres til behandlingsobjekter med
nedsatte rettigheder.

APJ mener fx at når jeg ikke bor så stiligt som han, og mit tøj om sommeren
er laset, så har han lov at lyve frit om hvad jeg skriver. Sådan fungerer
sladder. Skal usenet-debat fungere sådan?

I dette groteske tilfælde bakkes han på dk.politik op i, at jeg jo skriver
så sært, at jeg selv er ude om fejlfortolkning.
Man glemmer, at han begår bevidst målrettet tilsvinende fejlfortolkning.
Ligesom dolkestødslegende og anden løgn brugt mod jøderne.

OM DE OVERFLADISKE GEMYTTER, DER ER STOLTE AF DERES FINE RENLIGHED

" Vor forfængelighed ser gerne, at det vi gør bedst, netop skal gælde for
det der falder os sværest, Dette er oprindelsen til mangen moral".
Nietzsche