brænding af wma under linux
Fra : John W

Dato : 28-10-03 11:25

Hvilket program skal jeg bruge, for at brænde wma-filer under linux?

har redhat 9

/John

Fra : ao@tommail.dk

Dato : 28-10-03 15:42

On Tue, 28 Oct 2003 11:24:44 +0100, John W <wegge@trynix.dk> wrote:

>Hvilket program skal jeg bruge, for at brænde wma-filer under linux?

Hvad mener du? K3B er et godt allround brænderprogran, hvis du vil
lægge dem ned som filer. Hvis du vil "folde dem ud" til en audio-cd,
kan det være du er forvist til Windows.

/ao

Fra : Steen

Dato : 28-10-03 18:35

On Tue, 28 Oct 2003 11:24:44 +0100, John W <wegge@trynix.dk> wrote:

>Hvilket program skal jeg bruge, for at brænde wma-filer under linux?
>
>har redhat 9
>
>/John

du kan prøve dette program dbpoweramp

http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

Programmet lover at det virker under Linux med Wine

du kan her se hvilke plugins du skal bruge, for at konvertere filerne
til wav

http://www.angelfire.com/rock/motar/sounds/convert.html

jeg har ikke selv prøvet det endnu

Mvh

Steen

--

Se alle de smarte efterårsnyheder fra Bison, Esprit,
Henry Choice, Wrangler m.fl.