rsync
Fra : Søren Steinmetz

Dato : 26-10-03 23:43

Hvordan er det flagene er til Rsync
når den kun skal opdatere nyere filer, og lade uændrede være i fred ?

MvH
Søren Steinmetz

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 26-10-03 23:45

On Sun, 26 Oct 2003 23:43:21 +0100, Søren wrote:

> Hvordan er det flagene er til Rsync når den kun skal opdatere nyere
> filer, og lade uændrede være i fred ?

Er svaret ikke i manualen?

Sørme jo, fra "man rsync" (efterfulgt af "/update"):

"OPTIONS SUMMARY
Here is a short summary of the options available in
rsync. Please refer to the detailed description below for a
complete description.

[...]
-u, --update update only (don't overwrite newer files)"

Mvh.

--
Det største problem ved usenet er, at dem man har Adam Sjøgren
i sin kill-file hele tiden skifter From:-linie asjo@koldfront.dk

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 26-10-03 23:57

"Adam Sjøgren" <spamtrap@asjo.org> skrev i en meddelelse
> On Sun, 26 Oct 2003 23:43:21 +0100, Søren wrote:
>
> Er svaret ikke i manualen?

Jo, men jeg har bare ikke helt fået 'man' ind på min tilsmudsede
lystavle endnu.
(Men det kommer vel, har sat mig for først at lære og klare min server
kun fra konsollen, og ssh)

> -u, --update update only (don't overwrite newer files)"

Takker, så slipper jeg or at opdatere 10,3 GB igen

MvH
Søren (der nok skal prøve at huske på 'man' fremover) Steinmetz

Fra : P og T

Dato : 27-10-03 10:28

Søren Steinmetz wrote:
> Hvordan er det flagene er til Rsync
> når den kun skal opdatere nyere filer, og lade uændrede være i fred ?

Sådan virker den med de switche du har i kommandoen jeg gav dig i går
(tror jeg...)

Per