Genindsætte post i qmail
Fra : Klaus Kolle

Dato : 22-10-03 18:51

Hej,

Jeg har en e-smith firewall kørende. e-smith'en indeholder også en
mailserver - qmail.

Jeg har installeret Spamassassin her for nyligt og det ser ud til at
fungere - Spamassassin altså.

Dog har installtionsscriptet modificeret nogle e-smith scripts, så
bruger konti, som kun er oprettet for at min familie kan modtage post
under familien navnet, ikke længere får deres post eftersendt. De har
ingen adgang til f.eks. webmail, men får blot posten leveret i deres
"normale" postkasser ude på nettet.

Jeg har rettet fejlen men, jeg har derfor noget post liggende som
skulle have været videresendt. Posten ligger i brugerens Maildir/new
mappe som enkelt filer for hver mail. Hver mail indeholder al
nødvendig information.

Kan jeg genindsætte denne post i qmail?

Hvis du ved hvordan man kan snige sådan post ind til omdeling igen, så
vil jeg blive glad. (Ellers er der vel kun at læse manualer i lang tid
)

mvh
Klaus Kolle