QSS problemer
Fra : Brian Møller

Dato : 12-10-03 23:57

Hejsa

Jeg har pga. et fuckup fra min side af være nødt til at geninstallere min
server. Da den ikke betyder noget vildt for mig og andre så har jeg ikke en
backup (har heller ikke lige noget at tage backup på).

Men nu har jeg så det problem at min QSS 2.0.2 ikke virker som den skal. Den
kan fint læse loggen og genere tal statistikken. Men den statistik der
bliver vist over tallene med hvor mange vira man har modtaget bliver slet
ikke vist. I IE bliver der bare vist et lille ikon, som når billedet ikke
ligger der.

De pie-oversigter med virus' og sources' bliver vist; men der er ikke nogen
pie-inddelinger overhovedet.

Jeg har kompileret php med dette:
../configure --with-mysql --with-apache=../apache_1.3.27 --with-gd --with-jpe
g-dir --with-zlib-dir --with-gettext

Er der noget der skal gøres anderledes eller har jeg bare været uheldig ?

Brian Møller
brian@moellernet.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 13-10-03 12:33

Brian Møller wrote:

> Er der noget der skal gøres anderledes eller har jeg bare været
> uheldig ?

de har pillet i log formatet af qmail-scanner.. find en version 1.14 (af
q-mail scanner) .. eller få qmail scanner til at levere det rigtige
format.

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : Brian Møller

Dato : 13-10-03 18:11

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> skrev i en meddelelse
> de har pillet i log formatet af qmail-scanner.. find en version 1.14 (af
> q-mail scanner) .. eller få qmail scanner til at levere det rigtige
> format.

jeg bruger en version 1.16 er qmail-scanner og jeg fandt ud af det med
logs'ne da jeg smed 1.20rc3 ind og derfor fik jeg hurtigt smidt 1.16 ind
igen; men det var før jeg reinstallerede hele min server.

Mvh

Brian