Simrad CE32 til PC
Fra : Sune Johansson

Dato : 12-04-01 18:53

Er der nogen der har prøvet at slutte en PC til en Simrad CE32? Hvilke farer
kan der være forbundet med det (kan instrumenterne fx tage skade hvis man
laver tilslutningen forkert)?

Hilsen

Sune Johansson
(http://hjem.get2net.dk/tara)

Fra : Henrik Leth

Dato : 12-04-01 19:23

Jeg bruger Simraden til at fodre mit PC-system kaldet MaxSea med data gennem
et NMEA kabel, det giver overhovedet ingen problemer.

mvh
Henrik

Fra : Sune Johansson

Dato : 12-04-01 19:41

Tak for det. Men skal man ikke selv flikke kablet sammen? Jeg ringede til
importøren af Simrad og der kendte de ikke noget til noget kabel.

mvh

Sune

Fra : Henrik Leth

Dato : 12-04-01 21:40

Det kan godt være; jeg fik kablet fra leverandøren; men jeg tror ikke det er
så kompliceret igen. Du kan evt. prøve at tage kontakt til Furono som er
leverandør af MaxSea, som er et PC-system der kan du sikkert få et kabel.