FTP server med en GUI
Fra : //Overby

Dato : 08-10-03 11:12

Jeg saver en GUI til VSFTP, der følger med RedHat 9 - alternativt en helt
anden ftp server med en god GUI - lidt alá SWAT til Samba.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Daniel Overby Hansen
Web: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=383

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 08-10-03 13:46

//Overby wrote:
> Jeg saver en GUI til VSFTP, der følger med RedHat 9 - alternativt en helt
> anden ftp server med en god GUI - lidt alá SWAT til Samba.

Hvad skal den GUI kunne ku ?

Jørn

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 08-10-03 14:34

Jørn Hundebøll skrev:

> Hvad skal den GUI kunne ku ?
>
> Jørn

Styre hele opsætningen at FTP-serveren uden at ødelægge de indstillinger
der i forvejen er lavet i hånden i .conf-filen.
Den skal altså være en grafisk grænseflade til at ændre i conf-filen. Og
den skal være opdateret så alle aktuelle muligheder i conffilen findes i
GUI'en.

Gunner.

--
Aktiv i projektet Gnuskole http://www.gnuskole.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-10-03 16:22

Den Wed, 08 Oct 2003 15:34:09 +0200. skrev Gunner Poulsen:

> [...]
> Den skal altså være en grafisk grænseflade til at ændre i conf-filen.
> Og den skal være opdateret så alle aktuelle muligheder i conffilen

Findes der ikke en udvidelse til webmin til vsftp? Alternativt kan du se
på ProFTPD, da denne kan konfigureres fra Webmin.
--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.