Mandrake 9.1 og rpmdrake
Fra : "Jan Riis Sørensen"

Dato : 07-10-03 18:25

Hej NG

rpmdrake er begyndt at opføre sig underligt, eller rettere sagt, jeg kan
ikke komme ind i rpmdrake, nogen der har oplevet tilsvarende ? Den står
bare og hænger og en reboot hjælper ikke noget.

Jan Riis Sørensen

Fra : "Jan Riis Sørensen"

Dato : 07-10-03 19:56

On Tue, 07 Oct 2003 19:24:44 +0200, "Jan Riis
=?iso-8859-1?q?S=F8rensen=22?= <janrii wrote:

> [...]
> ikke komme ind i rpmdrake, nogen der har oplevet tilsvarende ? Den står
> bare og hænger og en reboot hjælper ikke noget.
Jeg har slettet filerne __db*.* og kørt rpm --updatedb som root. Når jeg
så prøver at køre rpm, så hænger den igen og jeg kan se at den har
genskabt __db filerne ??

Hvad gør jeg.

Jan Riis Sørensen

Fra : Peter Mogensen

Dato : 07-10-03 22:24

Er du sikker på at den hænger?
Min tager godtnok lang tid om at få taget sig sammen til at starte, men
den kommer som regel efter en 5-6 minutter.

Peter

Fra : "Jan Riis Sørensen"

Dato : 08-10-03 06:21

On Tue, 07 Oct 2003 23:24:12 +0200, Peter Mogensen wrote:

> Er du sikker på at den hænger?
> Min tager godtnok lang tid om at få taget sig sammen til at starte, men
> den kommer som regel efter en 5-6 minutter.
>
> Peter
Den har aldrig gjort det før og altid startet rimeligt hurtigt, under 25
sek.

Jan Riis Sørensen