Bootdisk med rdesktop eller klon heraf.
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-10-03 14:35

Jeg har været lidt på google for at finde noget som kan bruges istedetfor en
gammel PC med Windows 95 og en Terminal klient opimod en Windows 2000
terminal server.

Så var det jeg tænkte om der er nogen der har haft held til at støve en
diskette op lidt af la det som er lavet med ipfw og dummynet.
Findes der monstro noget lignende med rdesktop?
Umiddelbart giver google mig ikke lige noget her på - anyone?

Printere osv er underordnet - det er kun selve Terminal Service delen jeg er
ude efter.

/Dennis

Fra : Martin Schultz

Dato : 07-10-03 20:16

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> writes:

> [...]
> Findes der monstro noget lignende med rdesktop?
> Umiddelbart giver google mig ikke lige noget her på - anyone?

knoppix ligger på en CD.

Martin

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 07-10-03 22:05

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
> Findes der monstro noget lignende med rdesktop?
> Umiddelbart giver google mig ikke lige noget her på - anyone?

En søgning på rdesktop på [fm] gav mig bl.a.:

<http://freshmeat.net/projects/natld/?topic_id=55%2C91>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Claus Alboege

Dato : 08-10-03 07:51

> [...]

> diskette op lidt af la det som er lavet med ipfw og dummynet. Findes
> der monstro noget lignende med rdesktop? Umiddelbart giver google mig

Hvad med noget LTSP? Der er et addon til LTSP, der giver mulighed for at
koere rdesktop paa terminalen. Har du mulighed for PXE boot bliver det
rigtig laekkert.

http://www.ltsp.org/
http://www.wilisystem.com/

Der er ogsaa: