Hvad gør jeg forkert
Fra : Karsten

Dato : 05-10-03 17:07

Jeg kan ikke installere Mandrake på min pc, har hentet filen network.img og
fået den lagt over på 3 forskellige disketter.
har fulgt vejledningen til punkt og prikke, men kan ikke få adgang nettet,
har prøvet klid.dk /sw/mandrake/9.1
og mirrors.sunsite.dk /mandrake/9.1/i586 uden held....

hvad gør jeg forkert, det har virket, har nemlig prøvet at installere Linux
på den måde tidligere...

Gode råd efterlyses

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 05-10-03 17:14

On Sun, 5 Oct 2003 18:07:24 +0200, Karsten wrote:

> hvad gør jeg forkert,

Du mangler at fortælle hvad du gør i det hele taget.

Mvh.

--
"This is either madness... or brilliance." Adam Sjøgren
"It's remarkable how often those two traits coincide." asjo@koldfront.dk

Fra : Karsten

Dato : 05-10-03 19:45

"Adam Sjøgren" <spamtrap@asjo.org> skrev i en meddelelse

> Du mangler at fortælle hvad du gør i det hele taget.

jeg følger den vejledning, der står på http://www.klid.dk/sw/
men kan ikke få adgang, så bare glem det, har gjort noget andet i stedet
for, har installeret Windows på pc´en i stedet for..

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 05-10-03 20:06

On Sun, 5 Oct 2003 20:45:05 +0200, Karsten wrote:

> jeg følger den vejledning, der står på http://www.klid.dk/sw/ men
> kan ikke få adgang, så bare glem det, har gjort noget andet i stedet
> for, har installeret Windows på pc´en i stedet for..

God idé.

Mvh.

Fra : Michael Eriksen

Dato : 07-10-03 00:25