Shorewall configuration
Fra : "Jan Riis Sørensen"

Dato : 01-10-03 11:47

Hej NG

Da jeg konfigurerede deling af internetforbindelse på min server blev
shorewall installeret. Hvordan konfigurerer jeg shorewall så al trafik fra
klienter indenfor det tildelte scope (DHCP) bliver tildelt ?

Jeg prøvede at spille KBattleship, men serveren tillod ikke klienten at
logge på. Tillader heller ikke telnet.

Jan Riis Sørensen

Fra : Kim

Dato : 02-10-03 22:02

Hejsa

Prøv at læse i "dokumentation" på http://www.shorewall.net/ , måske kan du
finde noget der.

Hvis du ikke finder svaret, så prøv at tilmelde dig mailing listen - der er
god svar på alle spørgsmål, men husk at tjekke manualen før du spørger :)

Held og lykke

Mvh
Kim

Documentation